![]() |
Bank zet rekeningen van Dries Van Langenhove stop
Bank zet rekeningen van Dries Van Langenhove stop.
Citaat:
Onder: "Alle manieren zijn goed?" :-D |
Als Vlaams Nationalist klant zijn bij BNP plaats ik onder de noemer inconsequent.
|
Citaat:
BNP Paribas = Vuile Rechtsen. :-P |
Met een zak cash op zijn kostuumschoenen naar huis.
|
Bedankt voor de link. Ik sluit dus maandag mijn rekeningen bij die bank. Banken moeten zich niet met politiek bemoeien, en alhoewel ze een Franse bank zijn zeker niet tegen Vlaanderen ageren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht eerst, dat moet een hoax bericht zijn maar ... |
Waarschijnlijk zal de bank haar beslissing motiveren met het feit dat Dries Van Langenhove als voorzitter van Schild & Vriend deel uit maakt van een extremistische / staatsgevaarlijke groepering (het is geen geheim dat er een dossier van Staatsveiligheid tegen S&V en Van Langenhove bestaat). Banken en immomakelaars beschikken via het ministerie van financiën over lijsten met namen die mogelijk dienen als financierder of tussenpersoon van terrorisme.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat die Steve Bakelmans in zijn eentje 10 maal meer "staatsgevaarlijk" was dan heel die groep rond Van Langenhove |
Ongelooflijk dat dit allemaal kan.... je kan beter moslimterrorist zijn in dit land dan Vlaams Nationalist....
|
|
Citaat:
Waarschijnlijk een storm in een glas water net zoals met Groen. Maar wel handig uitgebuit door onze kostuumschoenboy. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Eigen schuld dikke bult. |
Citaat:
Goed handel drijven, goed bankieren, winsten maximaliseren ... dat is allemaal nuttig voor Vlaanderen. Het omgekeerde zou pas zonde zijn. |
Nu gaat ie naar Deutsche Bank.
|
Citaat:
|
een wekelijks bleitverhaal van Dries.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be