Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bank zet rekeningen van Dries Van Langenhove stop (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248493)

Universalia 11 mei 2019 15:49

Bank zet rekeningen van Dries Van Langenhove stop

Bank zet rekeningen van Dries Van Langenhove stop.

Citaat:

“BNP Paribas heeft mijn persoonlijke rekening en die van mijn vennootschap verwijderd om politieke redenen”, schrijft Van Langenhove op Twitter. “Het establishment gebruikt al hun macht om mij tegen te werken deze verkiezingen, maar het zal niet baten.”
Onder welke noemer plaats je dat nu weer?

Onder: "Alle manieren zijn goed?" :-D

Anna List 11 mei 2019 15:51

Als Vlaams Nationalist klant zijn bij BNP plaats ik onder de noemer inconsequent.

Dadeemelee 11 mei 2019 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9011619)

Ze hebben blijkbaar ook iets tegen Groen.

BNP Paribas = Vuile Rechtsen. :-P

dalibor 11 mei 2019 15:55

Met een zak cash op zijn kostuumschoenen naar huis.

TREBRON 11 mei 2019 15:58

Bedankt voor de link. Ik sluit dus maandag mijn rekeningen bij die bank. Banken moeten zich niet met politiek bemoeien, en alhoewel ze een Franse bank zijn zeker niet tegen Vlaanderen ageren.

Zipper 11 mei 2019 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9011624)
Als Vlaams Nationalist klant zijn bij BNP plaats ik onder de noemer inconsequent.

Idd, BNP is zowat de "erfgenaam" van de Société Général. Moet zowat de meest Belgische maatschappij ooit zijn geweest, ook gelinkt aan "Belgisch-Congo". Die maatschappij was even Belgisch als fucking Leopold II.

TREBRON 11 mei 2019 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9011628)
Ze hebben blijkbaar ook iets tegen Groen.

BNP Paribas = Vuile Rechtsen. :-P

Niet waar, dat is de zelfs de kleur van hun Logo.

Universalia 11 mei 2019 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9011631)
Bedankt voor de link. Ik sluit dus maandag mijn rekeningen bij die bank. Banken moeten zich niet met politiek bemoeien, en alhoewel ze een Franse bank zijn zeker niet tegen Vlaanderen ageren.

Ik schrok er ook van, na het artikel gelezen te hebben, dat 'banken' zich daar met inlaten en zich gaan moeien. :|

Ik dacht eerst, dat moet een hoax bericht zijn maar ...

Zeus 11 mei 2019 16:15

Waarschijnlijk zal de bank haar beslissing motiveren met het feit dat Dries Van Langenhove als voorzitter van Schild & Vriend deel uit maakt van een extremistische / staatsgevaarlijke groepering (het is geen geheim dat er een dossier van Staatsveiligheid tegen S&V en Van Langenhove bestaat). Banken en immomakelaars beschikken via het ministerie van financiën over lijsten met namen die mogelijk dienen als financierder of tussenpersoon van terrorisme.

Witte Kaproen 11 mei 2019 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9011624)

Inderdaad ;KBC of Argenta zijn meer Vlaams gezind dan BNP.

Zipper 11 mei 2019 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 9011648)
Waarschijnlijk zal de bank haar beslissing motiveren met het feit dat Dries Van Langenhove als voorzitter van Schild & Vriend deel uit maakt van een extremistische / staatsgevaarlijke groepering (het is geen geheim dat er een dossier van Staatsveiligheid tegen S&V en Van Langenhove bestaat). Banken en immomakelaars beschikken via het ministerie van financiën over lijsten met namen die mogelijk dienen als financierder of tussenpersoon van terrorisme.

"Schild & Vrienden" (een groepje "fils a papa fantasten") staatsgevaarlijk ?? Wat is dat voor een flauwe grap :eggface:
Ik denk dat die Steve Bakelmans in zijn eentje 10 maal meer "staatsgevaarlijk" was dan heel die groep rond Van Langenhove

Demper 11 mei 2019 16:23

Ongelooflijk dat dit allemaal kan.... je kan beter moslimterrorist zijn in dit land dan Vlaams Nationalist....

fox 11 mei 2019 16:48

https://www.bankshopper.be/nl/mag-ee...topzetten.html

Dadeemelee 11 mei 2019 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9011646)
Ik schrok er ook van, na het artikel gelezen te hebben, dat 'banken' zich daar met inlaten en zich gaan moeien. :|

Ik dacht eerst, dat moet een hoax bericht zijn maar ...

Misschien moet je het artikel dat de op gepost heeft toch eens lezen. Meer bepaald wat er over Groen gezegd wordt.

Waarschijnlijk een storm in een glas water net zoals met Groen. Maar wel handig uitgebuit door onze kostuumschoenboy. :-P

DucDEnghien 11 mei 2019 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9011655)
Inderdaad ;KBC of Argenta zijn meer Vlaams gezind dan BNP.

KBC heeft KBL (KB-Lux) aan Qatar verkocht. Uit Vlaams gezindheid veronderstel ik.

reservespeler 11 mei 2019 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9011619)

Als ik lees waarom diene Groene destijds buitengezwierd werd ....
Eigen schuld dikke bult.

De schoofzak 11 mei 2019 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9011715)
KBC heeft KBL (KB-Lux) aan Qatar verkocht. Uit Vlaams gezindheid veronderstel ik.

Inderdaad.
Goed handel drijven, goed bankieren, winsten maximaliseren ... dat is allemaal nuttig voor Vlaanderen.
Het omgekeerde zou pas zonde zijn.

Vrijheideerst 11 mei 2019 18:15

Nu gaat ie naar Deutsche Bank.

Dadeemelee 11 mei 2019 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9011722)
Als ik lees waarom diene Groene destijds buitengezwierd werd ....
Eigen schuld dikke bult.

Uiteraard en met kostuumschoenboy zal het ook wel zo iets zijn.

dalibor 11 mei 2019 18:21

een wekelijks bleitverhaal van Dries.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be