![]() |
Wat verwijt jij de vorige federale regering het meest?
Ik de verlaging van de vennootschapsbelasting zonder compenserende maatregelen aan de inkomenszijde.
|
Dat ze toch Marrakech ondertekende, in weerwil van vorige toegevingen van de nva op dossiers die voor anderen gevoelig waren.
Breder gesteld: dat ze de visie van Theo op immigratie op Europees niveau niet mee ondersteunde. |
Citaat:
|
Het niet kunnen terugdringen van de Vlaamse solidari... GEORGANISEERDE DIEFSTAL richting Walbanië.
|
Het leugenachtig wanbeleid op Financiën.
|
5 jaar lang ons voorliegen
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze regering staat/stond toch net als Francken positief over immigratie. Citaat:
|
Ik verwijt de aflopende regering het volgende
1) begroting niet in evenwicht 2)ondertekening Marrakeshpact met een minderheidsregering van 52 zetels op 150 3)indexsprong en verhoging van bepaalde lasten 4)onze poorten niet gesloten en sociale zekerheid te grabbel gegooid aan nieuwkomers, meeste economische gelukszoekers. 5)bashen van de ambtenaren en nog veel meer........binnen 14 dagen gaan we de afrekening eens presenteren.... |
Citaat:
|
Dat ze de babyboomertewerkstellingsbeleidambtenaren uit de wind hebben gezet.
|
Citaat:
|
Dat ze de gepensioneerden straal genegeerd hebben.
|
de cd&v sabotage vanaf dag 1
|
Citaat:
|
Wat verwijt jij de vorige federale regering het meest?
Citaat:
Maar wat ik deze regering het meeste verwijt, is dat ze is blijven verder werken op de leest van haar voorgangers. Goed, we kunnen het niet aan de N-VA verwijten, want die moesten steeds rekening houden met de andere partijen binnen de collatie. Daarnaast verwijt ik deze regering dat ze is blijven bestaan, ondanks het feit dat ze geen meerderheid had. En het feit dat ze geen nee, heeft durven zeggen tegen de EU of de VN inverband met asielbeleid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze niets maar dan ook niets deden aan de politieke puinhoop die de Wetstraat heet. Te veel aan ministers ea moois dat besluitvorming tegenwerkt.
Dat ze staatsschuld lieten oplopen. Dat de administratieve rompslomp niet verbeterde voor bedrijven ea die dit land recht houden. Dat de ambtenarij zoals justitie, politie, ea nog steeds niet werken zoals het zou moeten. Dat de NVA er niet vroeger de stekker uit trok als ze merkten dat het niet werkbaar was met vooral de CVP en Peeters als spelbrekers. |
Ik zou ze kunnen verwijten dat ze geen échte kamikaze-regering was.
Anders waren 'we' nu al voorgoed van die blaaskaken verlost, hé. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be