![]() |
Wat is de voornaamste verdienste van de vorige Vlaamse regering?
Voor mij het doorvoeren van het verbod op onverdoofd slachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt mss Groen stemmen, in Brussel hebben die de politica die hier ook voor ijverde kaltgestellt.:-P |
Ik kan me hier wel in vinden:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190418_04337805 Dat na zovele jaaaren eindelijk zicht is op een aanvang van de verkeersproblematiek van de ring van Antwerpen. Want opgelet, die ring is er niet of amper voor de stad. Die is er voor de parking, namelijk voor wie van west- naar oost-parking of omgekeerd moet. |
Citaat:
Waarschijnlijk volgende provinciegouverneur. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En wat gaat de uiteindelijke kost zijn. Ik sidder en beef. :? |
Ik vindt de turteltaks de voornaamste verwezenlijking van deze Vlaamse regering. Dit is een zuiver klimaatbelasting waar er nog meer van mogen komen. Spijtig dat het Ben-rekeningrijden er niet is doorgekomen.
|
Citaat:
Dat is moeilijk... Het verbieden van vuurwerk, zodat op nieuwjaar de hondjes niet meer bang moeten zijn. Het veralgemenen van de 70 km/u regel op gewestwegen op kilometerslange N-wegen met lage verkeersdensiteit in o en w vlaanderen omdat een stuk onbenul vanuit brabant van oordeel is dat als hij in de file staat dat iedereen mag meegenieten. Het voorstel om flikken te doen controleren of papa achter het stuur geen sigaret rookte terwijl er kinderen meerijden. Corneel de genderneutrale vogel die de bevolking Oosterweel gaat uitleggen was ook een schitterende realisatie. Bij nader toezien wint Corneel het. |
Citaat:
Ik wil alleen nog wel even weten hoe er, en hoe dikwijls er controle wordt uitgevoerd ter naleving van dat bewust verbod, want we weten allemaal dat Freilich niet "zomaar" bij de N-VA is gekomen, nietwaar. |
Citaat:
Vuurwerk was eigenlijk in de meeste gemeenten al gereglementeerd. Op een zeker moment begon men almaar grotere bommen in de lucht te sturen. Maximum 70. Ik maak me daar niet druk in. Waar ik woon is de situatie zo dat sneller dan 70 rijden enkel nog door jonge snotneuzen beoefend wordt. Kinderen kanker aansmeren zou wel best aan de bevoegdheid van de ouders overgelaten worden. ;-) Roken zou gewoon verboden moeten worden. En die Corneel: ik heb het al gezegd, naief. Spindoctors zijn niet aan hem besteed. Ben Weyts is mijn NVA held. ;-) |
Citaat:
|
Belgie samen houden met de nva en dat ze het uitschot van Vlaams Blokkers achter het Cordon houden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be