![]() |
Unicef-directeur zet stap opzij: genoemd in dossier verkochte kinderen.
Unicef-directeur zet stap opzij: genoemd in dossier verkochte kinderen.
Citaat:
Ik zou er niet van verschieten dat het om een handeltje (<-- lees: kassa kassa) draait. Verder onderzoek zal moeten uitwijzen of de 'onregelmatigheden' er daadwerkelijk zijn. :| |
het ruikt hier naar oxfam koffie
|
Een zoveelste reden om nooit geld te geven aan die linkse criminele NGO's/organisaties.
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/schan...ctie~bcb0d1ac/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Allemaal in hetzelfde bedje ziek.
Heb je deze gelezen? Het Rode Kruis heeft beloofd Haïti te helpen bij het verschaffen van huizen na de aardbeving van 2010 die de regio heeft verwoest. Ze beloofden honderdduizenden huizen te bouwen voor mensen die door de verwoestende aardbeving dakloos zijn geworden, maar hebben massaal gefaald. Tot op heden hebben ze slechts zes huizen gebouwd, ondanks donaties van ongeveer een half miljard dollar. https://news-for-friends.de/spenden-...nau-6-haeuser/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarna was er gewoon niet voldoende geld meer over om meer dan 6 blokhutjes neer te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we dat plaatsen onder de noemer: zelf gezocht. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets als Francken zijn goede vriend. |
Citaat:
|
Ondertussen is die ex directeur/mensenhandelaar ontslagen door Unicef.
Telkens dergelijk nieuws opduikt zien ze hun geldstromen van gulle gevers opdrogen als sneeuw voor de zon bij dergelijke organisaties en dan nemen ze drastische maatregelen om dit te stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken de bewuste persoon al meer dan 30 jaar vrij goed. En eerlijk gezegd, het zou me zeer zwaar verbazen mocht hij op de hoogte zijn geweest van wat er gebeurde, meer nog mocht hij blijken actief betrokken te zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be