Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Rutten haalt hard uit naar Vlaams Belang. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248515)

Universalia 13 mei 2019 18:43

Rutten haalt hard uit naar Vlaams Belang.

Citaat:

Er zijn nog steeds meer mannen politiek geëngageerd dan vrouwen. Dat heeft volgens Klaas Slootmans, lijsttrekker voor het Vlaams Belang in Vlaams-Brabant, een welbepaalde reden.
Naast de gekke gedachte van Klaas Slootmans stel ik mij de vraag of er sinds dat vrouwen de politieke rangen zijn gaan vervoegen ooit al eens iets serieus uit de hoek gekomen is buiten wat oeverloos geblaat?

Lijkt mij geen goede uitspraak van die Klaas Slootmans voor diegenen die van plan waren hun stem uit te brengen op het 26 op 26 mei aanstaande.

Met alle respect voor de vrouwen die aan politiek proberen te doen maar toch ...

Rutten maakte er al even gebruik van om er even verder op door te blaten.

dpg 13 mei 2019 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9013043)

Naast de gekke gedachte van Klaas Slootmans stel ik mij de vraag of er sinds dat vrouwen de politieke rangen zijn gaan vervoegen ooit al eens iets serieus uit de hoek gekomen is buiten wat oeverloos geblaat? :|

Lijkt mij geen goede uitspraak van die Klaas Slootmans voor diegenen die van plan waren hun stem uit te brengen op het 26 op 26 mei aanstaande.

Met alle respect voor de vrouwen die aan politiek proberen te doen maar toch ...

Duidelijk dat de sharia u beter past.

Universalia 13 mei 2019 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9013046)
Duidelijk dat de sharia u beter past.

Denkt u? :|

dpg 13 mei 2019 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9013047)
Denkt u? :|

Ge moet alleen nog uit de kast komen.

Drukazz 13 mei 2019 19:01

Moeten liberalen niet tegen quota zijn?

Pandareus 13 mei 2019 19:08

Citaat:

Naast de gekke gedachte van Klaas Slootmans stel ik mij de vraag of er sinds dat vrouwen de politieke rangen zijn gaan vervoegen ooit al eens iets serieus uit de hoek gekomen is buiten wat oeverloos geblaat?

Rutten maakte er al even gebruik van om er even verder op door te blaten.

Onvoorstelbaar, dit lijkt wel een uitspraak van iemand zonder opleiding die net vanuit zijn dorp uit het Rif gebergte in de moderne maatschappij is gedropt...

No Apologies 13 mei 2019 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 9013065)

De dictatuur van de quota. Ik dacht altijd dat het belangrijk was de meest geschikte kandidaten (of dat nu mannen of vrouwen zijn zal mij een zorg wezen) te vinden voor een ambt/functie/lijst …, maar nee hoor, blijkt nu dat de verhouding 'aantal mannetjes/aantal vrouwtjes = 1' de toverformule is voor kwaliteit.

Tavek 13 mei 2019 19:26

Degenen die nu nog niet door hebben wat het VB is, die zijn ziende blind of gewoon van slechte wil.

marie daenen 13 mei 2019 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9013087)
De dictatuur van de quota. Ik dacht altijd dat het belangrijk was de meest geschikte kandidaten (of dat nu mannen of vrouwen zijn zal mij een zorg wezen) te vinden voor een ambt/functie/lijst …, maar nee hoor, blijkt nu dat de verhouding 'aantal mannetjes/aantal vrouwtjes = 1' de toverformule is voor kwaliteit.

Ben je zeker dat er nog naar kwaliteit gezocht wordt???

Universalia 13 mei 2019 19:28

Citaat:

Er zijn nog steeds meer mannen politiek geëngageerd dan vrouwen.
Eigenlijk moet ik altijd lachen als ik zo iets lees en dat heeft een reden.

Ooit zei een baas tegen mij: "Wij hebben een goed team (allemaal mannen), alles draait op rolletjes maar zet er 1 vrouw bij en het is naar de knoppen en zo geschiedde. Er kwam een vrouwtje bij en de boel lag overhoop :rofl: "

Steben 13 mei 2019 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 9013065)

Liberalen halen in stemtesten in de meeste gevallen minder voor groen. :-P

Nogmaals: liberalen =/= conservatieven.
Zegt JS Mill u iets?

DucDEnghien 13 mei 2019 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9013094)
Eigenlijk moet ik altijd lachen als ik zo iets lees en dat heeft een reden.

Ooit zei een baas tegen mij: "Wij hebben een goed team (allemaal mannen), alles draait op rolletjes maar zet er 1 vrouw bij en het is naar de knoppen en zo geschiedde. Er kwam een vrouwtje bij en de boel lag overhoop :rofl: "

Dat zegt veel meer over al die mannen dan over die ene vrouw.

ViveLaBelgique 13 mei 2019 19:44

Gwendolyn is voorzitter van een partij die deelnam aan een federale regering met enkel maar vrouwen in de kern. Practice what your preach woman !

Steben 13 mei 2019 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9013116)
Gwendolyn is voorzitter van een partij die deelnam aan een federale regering met enkel maar vrouwen in de kern. Practice what your preach woman !

4 vicepremiers. Hoeveel daarvan waren vrouwen?

jogo 13 mei 2019 21:30

Citaat:

Bah , neen de achterlijkheid mag zeker ge-out worden als mensen een keuze moeten maken.

bembem 13 mei 2019 21:41

Yo Rutten you go girl!! :cheer:!!

Jan van den Berghe 13 mei 2019 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9013241)
Yo Rutten you go girl!! :cheer:!!

Kijk eens aan, rode bembem gaat voor een diepblauwe politica...

kojak 13 mei 2019 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9013243)
Kijk eens aan, rode bembem gaat voor een diepblauwe politica...

Neem daar eens een voorbeeld aan !
Ze kan je nog veel leren denk ik. ;)

Jan van den Berghe 13 mei 2019 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9013261)
Neem daar eens een voorbeeld aan !
Ze kan je nog veel leren denk ik. ;)

Altijd nieuwsgierig naar de argumentatie achter uw uitspraken...

Libro 13 mei 2019 22:16

Pfff wie neemt die gore matennaaier van een Rutten nog ernstig?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be