![]() |
Wordt Vlaamse onafhankelijkheid thema van de laatste week?
Peilingen gezien?
N-VA 28 procent VBL15 procent Dat is cumulatief erg dicht bij een meerderheid aan zetels in het Vlaamse parlement En beide partijen hebben een traditie om de dag van de verkiezingen nog te stijgen Hebben we een week voor de verkiezingen een thema? Zal VRT VTM dit opnemen als thema? En bekijken ze die 43 procent in het ander deel van het land? |
Nope
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie het evenwel in de laatste week voor de apocalyps nog een thema worden.
Maar zeker niet met NVA |
Citaat:
|
Citaat:
En dan is de volgende stap het stemmen van de Vlaamse onafhankelijkheid.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een even grote zekerheid als het feit dat in gelijk welke b regering die er ook komt(als er nog een gevormd kan worden, ik begin wel met twee woorden te spreken daarover), Reynders minister van buitenlandse zaken zal worden. |
Wordt Vlaamse onafhankelijkheid thema van de laatste week?
Lijkt mij ver gezocht dat de Vlaamse onafhankelijkheid als thema vooruitgeschoven zou worden in de laatste week voor ... :| |
de vlaming heeft schrik voor onafhankelijkheid ook al zal het beter voor hem zijn
mocht het een thema worden, dan wordt het weer bangmakerij tegen 200 per uur oja en de nva moet kapot |
Citaat:
De mentale spankracht van de hedendaagse kiezer reikt niet verder. Kijk maar naar de klimaatmarsen . Die hebben hun spurt veel te vroeg ingezet en de kiezers hebben Anuna en Greta Turnbroek al lang bij het oud vuil gezet. |
Citaat:
Het VB heeft zowiezo niets te zeggen vanwege het cordon. En aan de N-VA laten de andere partijen meer dan duidelijk weten dat ze niets van hun brol willen weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is ook geen toeval dat geen enkele van veel extremistischer en racistischer Franstalige partijen een cordon hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be