![]() |
Waar knappen mannen op af tijdens "je weet wel"
De ergernissen:
Net doen alsof je iets lekker vindt. Overacteren. Niet willen experimenteren. Toiletpapier op plaatsen waar je het liever niet tegenkomt. Niet weten wat je met een penis moet doen Vrouwen zonder zelfvertrouwen Slechte kussers Na een keer seks het hele leven vooruitplannen Arrogantie Doen alsof sperma giftig is Geen orale seks willen doen Slechte hygiëne Te bazig Vertellen over vorige bedpartners Je telefoon niet met rust kunnen laten Praten als een baby Seks hebben terwijl een huisdier toekijkt. Te dronken Orgasme faken. Te veel praten. |
Slechte kussers...
Man, ik herinner me nog een meisje waar ik als jonge gast nogal zot van liep. Tot we tongkusten, man dat was echt een afknapper :cry: Zonde, want dat was echt wel een topwijf, maar neen, verder gaat het niet dan. |
Vrouwen waar je smoor op bent die samen zijn met een kutvent en dan komen zeiken tegen je hoe ze hopen iemand exact zoals jij hopen tegen te komen maar niet jij.
|
Citaat:
|
Vrouwen waar je smoor op bent die samen zijn met een kutvent en dan komen zeiken hoe erg hij hun leven vergalt, maar toch blijven zitten waar ze zitten.
|
tijdens je weet wel?
Vrouwen die over hun moeder beginnen. Pas op, er op roepen kan geen kwaad, maar tijdens je weet wel niet komen vertellen dat ze straks op bezoek zal komen. |
Vrouwen die gemengde gevoelens uitstralen, dan moet ik mij bedwingen....
|
Citaat:
|
Eerst hun 1.000 lullen blik, muurbloempje, kwaad dat ik moet oprotten...
Dan denk ik van: "Wie ben jij eigenlijk?" Een gespleten heks...die allerlei verkeerde signalen uitzendt... Je hebt teveel maskers... Tot nooit meer! |
Volgende keer als ik weer zo'n griet met gemengde gevoelens tegenkom, ik sla gewoon pure wartaal uit.
Wat lullen zoals een gek, totaal onsamenhangend. Zal ze leren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
In wat voor kringen hang jij uit, wordt 't niet stilaan tijd dat je je eens onder beschaafde mensen begeeft? 't Noordtation is opgekuist, je hieft er niet te blijven rondhangen om aan je trekken te komen. |
Citaat:
Waarom gaan vrouwen vreemd? Omdat er niet wordt voldaan aan hun emoties in hun huidige relatie. Dus ze kakken in hun broek om te communiceren over strubbelingen. Waarom weten veel vrouwen niet wat liefde is? Omdat ze liefde zien als een contract, ze laten het nooit wild rondlopen. Ze wurgen het met transacties. Vrouwen kunnen het onderscheid niet maken tussen transactie en liefde. Genoeg wartaal voor u? |
Citaat:
|
"Zie je mij niet graag?" als je hem na meer dan 18 uur wakker te zijn en een autorit van anderhalf uur echt niet meer recht krijgt. Dat gebrek aan inlevingsvermogen aaarrrgghhhhh!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be