![]() |
Herman Brusselmans gaat iedere week op zoek ...
Herman Brusselmans gaat iedere week op zoek naar het verhaal achter een opvallende kop in de krant of op een nieuwssite.
Ik ben fan van Herman Brusselmans en dat komt omdat als je één van zijn boeken ter hand neemt, je na de eerste bladzijde gelezen te hebben, je echt al goed gelachen hebt. Op huidig ogenblik sieren zijn columns magazines en het Internet, zie link hogerop. :-D Eerder archiefbericht. :cheer: |
Paar boeken van hem gelezen. Hij is goed met het woord, speelt er mee. Alleen soms zijn zijn avonturen te veel met beide voeten op de grond, een echte stoïcijn....
|
Allee toch tegenover fantasieverhalen of sf verhalen. Het gaat altijd maar over kutten.... daar is niets dromerigs aan. Alleen maar fantaziek. Omgekeerde kutten, natte kutten, droge kutten, kutten vol zand enz...
|
Citaat:
|
Maar ja, je hebt dan ook mensen die heel hun leven vergooien voor een absurde domme droom en mensen onder de bus gooien voor een droom.
En mensen staan te juichen aan de zijkant. Dat was een vernietigende mokerslag, ik heb geen dromen. Ik ken maar 1 ding, het noodlot. De dood. Fuck alle dromen. Er is het inwendige vuur en het noodlot, meer niet... |
Citaat:
Maar er moet een voorwaartse kracht aan verbonden zijn aan dat realisme anders blijf je ter plaatse trappelen. Stagneer je en evolueer je niet... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be