Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groen-Schepen erkent vaderschap van illegale vreemdeling...... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248641)

Zipper 23 mei 2019 09:05

Groen-Schepen erkent vaderschap van illegale vreemdeling......

……...ondanks uiterst negatief advies van het Parket.

Waarmee die partij nog maar eens bevestigt wat hun echte core business is : :roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190523_04419328

ViveLaBelgique 23 mei 2019 09:11

Only in Antwerp.

De burgemeester keek er naar en liet geschiedden.

Sneaky 23 mei 2019 09:12

Het toont vooral aan hoe naief deze wereldverbeteraars zijn.

Ik kan niet heel het artikel lezen, maar is het wel een moslim?

Citaat:

In Ghana is meer dan de helft van de bevolking christen (63 procent), 16 procent is moslim, 9 procent hangt een traditionele Afrikaanse religie aan en 6 procent een andere religie. Ghana is een door en door godsdienstig land.

Zipper 23 mei 2019 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9023020)
Het toont vooral aan hoe naief deze wereldverbeteraars zijn.

Ik kan niet heel het artikel lezen, maar is het wel een moslim?

het is een illegaal, en vooral, is uiterst negatief beoordeeld door het Parket.

patrickve 23 mei 2019 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023027)

Ik begrijp niet in welke mate een parket een advies kan uitbrengen over of iemand nu vader is of niet van een kind ?

Als hij de vader is, dan is hij de vader, wat dat parket er ook moge van oordelen, nee ?

Of wil men hier zeggen dat die vrouw een kleine heeft van een ANDERE vent, maar den deze zonder blozen die kleine die zijn kleine niet is, kan erkennen ? Dat die vrouw daar staat te LIEGEN over wie de vader is van haar eigen kind ??? Om die kwiebus met wie ze nooit geneukt heeft, aan papieren te helpen ?

Dat ze bij groen vrouwen hebben die random zwangerschappen beginnen met gelijk wie, om nadien kinderen te werpen waarvan ze het vaderschap kunnen uitdelen aan illlegalen die er niks mee te maken hebben ???

Sneaky 23 mei 2019 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023027)

jaja, we zijn het zeker eens in de verontwaardiging met de boomknuffelaars. Ik vond de conclusie moslim gewoon te snel door de bocht.

TREBRON 23 mei 2019 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9023015)
……...ondanks uiterst negatief advies van het Parket.

Waarmee die partij nog maar eens bevestigt wat hun echte core business is : :roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190523_04419328

Het is al lang gekend dat Groene alleenstaande vrouwen om aan hun behoeften te voldoen op zoek gaan naar eentje uit het park. Die mannen zitten hier zonder vrouw en zijn testosteron bommen. En 't een plezier is 't ander waard hé?

Bad Attila 23 mei 2019 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9023030)
Ik begrijp niet in welke mate een parket een advies kan uitbrengen over of iemand nu vader is of niet van een kind ?

Als hij de vader is, dan is hij de vader, wat dat parket er ook moge van oordelen, nee ?

Of wil men hier zeggen dat die vrouw een kleine heeft van een ANDERE vent, maar den deze zonder blozen die kleine die zijn kleine niet is, kan erkennen ? Dat die vrouw daar staat te LIEGEN over wie de vader is van haar eigen kind ??? Om die kwiebus met wie ze nooit geneukt heeft, aan papieren te helpen ?

Dat laatste is perfect mogelijk, ja. In dit geval gaat het om mogelijks een schijnerkenning om een verblijfsvergunning te krijgen, maar dat gebeurt ook in andere omstandigheden.

Denk aan Delphine Boël. ;-)

Anna List 23 mei 2019 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9023018)
Only in Antwerp.

wat zou die burgemeester moeten doen mss als de moeder dat verklaart en de vader het kind erkend?

in de slaapkamer gaan meekijken ... dat lijkt me meer iets voor kadaster-Calvo...

TREBRON 23 mei 2019 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9023018)
Only in Antwerp.

In "Borgerhout" lees ik. Blijkbaar is begrijpend lezen aan u voorbijgegaan????:lol::lol::lol::lol::lol:

Anna List 23 mei 2019 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9023030)

Dat ze bij groen vrouwen hebben die random zwangerschappen beginnen met gelijk wie, om nadien kinderen te werpen waarvan ze het vaderschap kunnen uitdelen aan illlegalen die er niks mee te maken hebben ???

is de kleine zwart of blank? :p

TREBRON 23 mei 2019 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9023042)
wat zou die burgemeester moeten doen mss als de moeder dat verklaart en de vader het kind erkend?

in de slaapkamer gaan meekijken ... dat lijkt me meer iets voor kadaster-Calvo...

Ik weet niet of de dienst Vreemdelingenzaken bevoegd is om bij twijfel over vaderschap om reden van papieren een DNA test te eisen.

Anna List 23 mei 2019 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9023043)
In "Borgerhout" lees ik. Blijkbaar is begrijpend lezen aan u voorbijgegaan????:lol::lol::lol::lol::lol:

ah, de opstandige enclave van Wouter Van Besien ... daar kan alles natuurlijk. :p

Bad Attila 23 mei 2019 09:40

Citaat:

Dat is eigenlijk hetzelfde voor die schepen...

Trouwens, negen jaar illegaal in België? Misschien eens tijd voor DVZ om tussen te komen, niet?

Anna List 23 mei 2019 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9023045)
Ik weet niet of de dienst Vreemdelingenzaken bevoegd is om bij twijfel over vaderschap om reden van papieren een DNA test te eisen.

ik weet wel zeker van niet

PS fyi als ze dat altijd bij alle gezinnen doen, dan heeft tot 1 op 3 gezinnen een 'probleemke' hé ... :p

Anna List 23 mei 2019 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 9023047)
Dat is eigenlijk hetzelfde voor die schepen...

Trouwens, negen jaar illegaal in België? Misschien eens tijd voor DVZ om tussen te komen, niet?

:cheer: Air Francken! :cheer:

bembem 23 mei 2019 09:42

De haatcampagne wordt verdergezet ;-)

Bad Attila 23 mei 2019 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9023045)

Neen.

Skobelev 23 mei 2019 09:44

Citaat:

DNA controleren?

Bad Attila 23 mei 2019 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9023051)
:cheer: Air Francken! :cheer:

Blijkbaar zit Ghana niet in de prioriteiten van de Grote Leider.

Nu ja, die gast is waarschijnlijk geen Moslim, hé. :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be