![]() |
N-VA toch voorstander is van rekeningrijden
bron:https://www.tijd.be/dossiers/verkiez.../10129841.html
Er is toch 1 "kalle" van de NV-A die niet kan wachten tot NA de verkiezingen om de eerste pestmaatregel bekend te maken die ze op de bevolking zullen loslaten. Stel U voor hoe ongeduldig ze zijn om de gewone middenklasse verder uit te melken en de armoede in te duwen. Het rekeningrijden dat plots onder de tafel was verdwenen zal er ook als eerste terug opgesmeten worden. Uiteraard bevestigd NV-A hiermee nog maar eens haar reputatie van meest ongeloofwaardige partij van Vlaanderen. Hopelijk gebruikt elke NV-A/volksunie/nazi liefhebber* zijn verstand zondag als hij het bolletje moet zwart maken en terug met zijn auto naar huis tuft. In de veronderstelling dat dit nu nog gratis kan, maar bij de volgende verkiezingen niet meer!! *(http://www.dewereldmorgen.be/artikel...van-kan-nemen/) |
Citaat:
All point at 1000 miles and laugh. |
Groen is voor rekeningrijden.
Vraag hen hoeveel ze denken te zullen aanrekenen voor 1 km file in ochtendspits tussen Leuven en Brussel. |
Zeg zelf eens, beste medeforummer, wat zou een eerlijke prijs zijn voor een Nederlander die in juli een traject Nederland-Frankrijk, heen en weer, doet over Vlaanderen (Antwerpen Gent Kortrijk)?
Mijn gedacht: 10 heen en 10 weer is 20. |
Citaat:
|
Wie gelooft Bart De Zever nog?
|
Citaat:
Enkel Vlaams Belang is tegen geloof ik, maar die zijn zelfs tegen het eerder belasten van gebruik dan bezit van een wagen. Niet geloofwaardig dus, wat je natuurlijk kan als oppositiepartij die niet moet besturen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rekeningrijden doet het volgende: - het is een schijn oplossing voor een niet-bestaande externality van filerijders ten aanzien van filerijders. De file wachttijd is immers de ideale marktprijs van de file en alle gemorrel eraan verstoort dat evenwicht. - het maakt de totale sociale kost voor alle eerdere filerijders die weggepest worden gewoon groter, alleen verwijdert men die uit de berekening - de lengte van de file wordt bepaald door de afwezigheid van goeie alternatieven - met rekeningrijden laat men winst maken aan een elite met dure tijd ten koste van mensen die hun tijd zo duur niet kunnen verkopen - rekeningrijden is een netto waardepomp van mensen die mobiliteit nodig hebben naar anderen die geen mobiliteit nodig hebben. |
NVA zijn de nieuwe Tsjeven.
|
Citaat:
De Belgische politiek werkt zoals de Chinese cultuur vroeger, de mongolen vielen binnen en twee generaties later waren dat ook Chinezen. Bij de N-VA heeft het alleen niet zo lang geduurd . |
Citaat:
|
De communicatie hierrond van de N-VA is inderdaad verschrikkelijk.
Niet geholpen door een minister van mobiliteit die een roodgroen beleid voerde natuurlijk. |
Citaat:
Citaat:
Itt tot die stoute groenen zal de NVA: Autorijden goedkoper maken (koopkracht omhoog!) Besparen op openbaar vervoer (belastingen omlaag!) en door de combinatie van beide zullen de files dan zichzelf wel oplossen |
Citaat:
leve groen, leve rood.....Wie gaat dat betalen????? De regering achter hen en dat gaan dus weer "de slechte" zijn.....Goed gevonden toch????? |
"Wees gerust" zei BDW, " het rekeningrijden komt er niet de eerste jaren." (Nadat hij zo verschoten was van de publieke reactie op het rekeningrijden)
De eerste twee jaar dus niet, dus volgende regering met N-VA die voert het in. Gelukkig voor ons zal de N-VA er in de volgende legislatuur niet bij zijn. |
Citaat:
NV-A heeft niets met Hitler te maken maar met VLAANDEREN en daar hebben er hier blijkbaar veel last mee, die horen blijkbaar liever Frans of Arabisch of Swahilli??? Rodenbach schreef :"Waar is der Vaadren fierheid nu gebleven". En als ik veel teksten hier lees vraag ik me dat ook af. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be