![]() |
Is het VB links of rechts?
Linkse ratten rol uw matten.
En ik dacht dat het VB de partij van de werkmens is. |
Links of rechts ?
Ik denk dat averechts het juiste woordje is. :lol: |
Links, rechts, averechts, ondersteboven of binnenstebuiten
't Is al om 't even, ga maar 'n flink stuk in je kraag gieten om jullie verdriet te verdrinken. :lol: |
Rechts met een economisch programma dat sociaal conservatief is.
|
Citaat:
|
Ant-islam is links, dat is duidelijk.
|
Citaat:
Ter info er is al een tijdje een "eenheidsstatuut". Ge moet die jonkies hier op het forum ook alles uitleggen.....:roll: |
Citaat:
|
De ethiek van een linkse VB'er is dat hij met zijn rechterhand een kruisteken maakt en met zijn linker voet alle andersdenkenden ne sjot in hun kruis geeft.
|
Citaat:
|
Dries heeft z'n parlementaire wedde binnen. Geen geldzorgen meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Graag een onderbouwde argumentatie, zoals je die zelf altijd vraagt aan anderen hier op het forum. :mrgreen: ps: je hebt mijn dag goed gemaakt. Vooral het woordje 'ethiek' is meermaals gevallen geweest op de TV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft altijd voor de CD&V gestemd maar dit jaar de eerste keer VB. Reden : Sinds wij in onze gemeente over drie asielcentra beschikken is ze al een halsketting en een handtas kwijt gespeeld. De eigenaar van onze buurtwinkel is ook al verschillende keren achter dat tuig moeten lopen die weg waren met flessen drank en farden sigaretten. Ze komen binnen met 5-6 man, verspreiden zich in de winkel en als 64 jarige sta je machteloos natuurlijk. Blijf jij maar verder je kop in het zand steken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be