![]() |
Wie krijgt er nu een politiek orgasme?
Laat u gaan. :-)
|
Citaat:
|
Skobe zal wel al zat zijn :lol:
|
VLD, CVP even groot als de communisten 8O
|
Altijd kleenex bij de hand houden. ;-)
|
Citaat:
|
De impotente os heeft een fikse lading zaad in jullie smoel geschoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn orgasmes gaan niemand hier iets aan.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben eerder benieuwd welk soort van regering men met deze cijfers kan vormen.
Want dat is het hele eieren eten, hoe gaan ze de postjes verdelen om in de vetpot te kunnen graaien. Het aantal stemmen is daar van minder belang nietwaar. |
Citaat:
Federaal gaan de Vlaamse weer plat op de buik, broek af en kont omhoog klaarliggen voor Ecolo. En ze roepen allemaal al 'nooit met het vb en de communisten' in koor. Dat ze allemaal een pak slaag krijgen van de burger, leggen ze één voor één naast zich neer. Mijn 'vrees': ooit wordt het eens incontournable. Dan zitten ze pas met een probleem. Ge kunt den algemene rechtse teneur in gans Europa niet blijven ontkennen. Ge kunt dat wel eigenlijk, maar vroeg of laat loopt dat fout af... en wat krijgen we dan?? Dus vooral blijven verder doen gelijk ze bezig zijn. :roll::? |
Citaat:
Dat de drie traditionelen Spa, CD&V, en OpenVLD, naar 10% zijn gezakt is een billenkletser. Dat Groen! evenmin doorbreekt, ondanks de verwoede pogingen van de media, Anoenas en Co, is om te gieren. Ik ben met de glimlach op mijn gezicht gaan slapen....maar moest er alweer uit om 04.00h, dus geen overmaat aan alcohol was de boodschap. |
Citaat:
Paars-Groen heeft 1 zetel op overschot federaal. Kamizake v2. Ieder individueel parlementslid kan de boel blokkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Tel jij maar eens op. Tel het belang maar bij economisch links. |
Citaat:
Dat zit er in. Dat zal er wellicht ook uitkomen |
En de Arco gedupeerden dan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be