![]() |
Wie zijn de VB stemmers?
Enquete HLN
https://www.hln.be/de-krant/waarom-h...temd~a6fc69de/ Asiel en migratie 44,4% Onvrede met klassieke partijen 13,6% Onvrede met regeringsbeleid 12,6% Vlaamse onafhankelijkheid 7,7% Sociale zekerheid en pensioenen 5,9% Onvrede met nva 5,2% Veiligheid en justitie 4,5% Bevestigt wat ik dacht: migratie en malcontenten. Vlaamse onafhankelijkheid? Mijn gat. :-D |
Citaat:
|
Vlaamse afhankelijkheid is enkel voor enkele zonderlingen op dit forum iets wat nu Elke dag gaat gebeuren.
|
Als de Vlamingen zo blijven stemmen dan zal er vroeg of laat wel onafhankelijkheid van komen, ongeacht de redenen waarom ze op het VB stemmen.
|
Goed zo, veel Belgisch schuim.
|
Citaat:
De kosten voor de gezondheiszorg gaan de pan uit rijzen. Hoe gaan ze dat dan weer oplossen ? :-D |
Citaat:
Mijn buik doet pijn van het lachen... |
Ik heb in eerste plaats om Vlaams Belang gestemd omdat ze duidelijk zijn wat Islam betreft. Het zijn geen niet-moslims die de islam willen reformeren naar onze waarden en normen.
Op de tweede plaats uiteraard voor hun duidelijkheid wat de migratiestop betreft. Ik ben voor minder dan 25% akkoord met het programma van het Vlaams Belang. Het is lang geleden dat ik nog zo tevreden ben geweest van mijn uitgebrachtte stem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
7,7% voor het separatisme :lol::lol::lol: Dat zegt alles over kaproen zijn fameuze forza flandria... 44,4% voor de makakken "wij zijn geen partij voor racisten" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedek uw gat maar gauw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze schrijven zelfs het Vlaamse regeerakkoord samen. |
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be