![]() |
Danira Boukhriss haalt uit naar Dries Van Langenhove
Danira Boukhriss haalt uit naar Dries Van Langenhove.
Ik vond het artikel het niet waard om het in binnenland te posten. Citaat:
Ik denk dat het volgende artikel haar geschreeuw kan verklaren. (wie is dat mens eigenlijk???) Dat staat ook duidelijk in het verkiezingsprogramma: "De deur moet dicht, niet uit racisme of haat tegen hen die buiten onze deur staan, maar uit liefde voor wie binnen ons huis woont." Pijnlijk is dat er mensen zijn, zij die er niet met akkoord gaan, het dan maar héél snel op racisme 'gooien'. Beetje passé maar kom. Zou die niet blij zijn met de job die ze gekregen heeft, Danira Boukhriss want haar reflecteren van eigen frustraties naar anderen toe valt best op met dat soort van uitspraken. |
Citaat:
Wie is dat misschien? |
Citaat:
Laten we het als geluidsoverlast aanrekenen. :rofl: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij gij natuurlijk aan de andere kant van de straat parkeert, waarvoor ik tolerant ben, en dat accepteer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik mag kiezen tussen een avondje gaan zuipen met Danira of met Dries dan zal ik toch resoluut de eerste kiezen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Danira vergist zich.
Danira is immers geen multicultureel meisje, omdat ze geabsorbeerd is door de Vlaamse cultuur. Naar mijn smaak en oordeel, straalt ze die Vlaamse cultuur zelfs meer uit dan dat jongeheertje in zijn net pakje. Wat meteen duidelijk maakt: wellicht krijgt Danira geregeld, of toch af en toe, lelijke opmerkingen omdat ze een tintje heeft. Foei van die racisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be