![]() |
Vlaamse begroting: put van 600 miljoen euro
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/05...ieuawe-regeri/
Citaat:
Goed, waarop gaan we besparen? welke nieuwe inkomsten gaan we vinden? jaja, allemaal de schuld van de Walen, de migranten, de sossen en ik weet niet wie nog allemaal, maar hoe gaan we het oplossen? ik zal al beginnen met een voorstel: afschaffen van de provincies. Dat heeft natuurlijk wel maar in de toekomst effect. |
afschaffen la belgique
|
Citaat:
Waar zie jij, binnen de Vlaamse bevoegdheden, besparingsmogelijkheden? |
Eens een jaar geen 16 miljard aan de Walbanezen betalen, maar slechts 15,4 miljard...
|
Citaat:
Zijn er in feite mensen die op VB gestemd hebben die weten welke bevoegdheden Vlaanderen heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ook geen optie. Op termijn natuurlijk wel mijn persoonlijke voorkeur, maar dat staat er los van. Het gaat hier over reële oplossingen, niet over wensdromen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De paljas zal zijn werk hebben: de putten van Heert vullen. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we dat ook al in de vlaamsche regering doen, 20% van alle verkozenen en vlaamsche ambtenaren afdanken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is nu voor de zoveelste keer bewezen: wat we zelf doen, doen we zeker niet altijd beter. Wel méér macht geven aan de provincies. Dat zijn kleine bestuurlijke entiteiten die veel dichter bij het volk staan of kunnen staan en de noden van de plaatselijke bevoking beter aanvoelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Eric De Bruyn (jawel, die van SP.A-ROOD) in Doorbraak schreef: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be