![]() |
PS'er Uyttendaele (man van Laurette) wil al nieuwe verkiezingen.
https://www.demorgen.be/politiek/pro...ngen~b0a4697a/
Tot de kiezer juist gekozen heeft ! Vooral doen zou ik zeggen :-D |
Ik ben voorstander, nadat artikel 195 voor herziening vatbaar is verklaard.
|
Citaat:
Dan eerst zijn ze democratisch. :D |
Zo'n onnozel voorstel en dan eisen dat elke partij zijn communautaire standpunten op tafel zou leggen, alsof die al niet duidelijk waren voor deze verkiezingen.
De Waalse sossen beginnen zich in allerlei bochten te wringen om het profitariaat toch maar in stand te houden. |
Als de Franstaligen bereid zijn om te praten over een staatshervorming en confederalisme dan zal daar een prijs tegenover staan. En die prijs zal waarschijnlijk Brussel zijn. Is Vlaanderen bereid om Brussel op te geven als hoofdstad en een corridor met Wallonië te verankeren? Dat is de vraag. :lol:
|
Citaat:
Vlaanderen heeft al lang genoeg betaald... Als de franstaligen willen dat la Belgique blijft bestaan... Hewel dan moeten ze er een prijs voor betalen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van mij mag het
|
Zit er aan te komen, grondwet moet voor herziening opengesteld worden immers.
Art. 35 is aan de orde. Bye bye Belgium. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit zo duidelijk geweest dat Vlaanderen en Wallonië als vuur en water op mekaar reageren. Ik vind het persoonlijk spijtig maar als ze dat nu echt blijven volhouden dan wordt het onwerkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus indien de nieuwe verkiezingen ook geen meerderheid opleveren, gaat alles gewoon verder door. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be