![]() |
Persoon of Taylor?
Zaterdag grote kamp in Madison Square.
Ondertussen al wat (al dan niet gespeelde) commotie. https://www.hln.be/sport/meer-sport/...oien~a9ac992d/ Ik duim voor Delfine Persoon, maar vrees dat Taylor toch een maatje te groot gaat zijn. Anyway. Go Delfine. :cheer: |
Iedereen supporteren voor Persoon. Ook al wint ze niet ik heb alle sympathie voor haar.
|
Ik supporter voor Persoon, maar na al die commotoe heb ik meer schrik dat de boksmaffia het resultaat bepaalt dan Taylor.
|
Jammer, maar het was te vrezen. :|
|
Citaat:
Die mannen zijn nog 1000X rijker dan "Leningen Van den Stock" indertijd bij Anderlecht. |
Corrupt en omgekocht zootje daar in Madison Square Garden.
|
schuld van de sossen
|
Die titel werd aan Delfine gewoon ontstolen. Maar boksen is een maffia-sport in de VS (maffieuze bookmakers bepalen meestal de winnaars), en er heerst ook een zeer belangrijke Ierse gemeenschap die moest tevreden gesteld worden.
|
altijd toch ook een beetje zielig, een slechte verliezer.
Delphine is gewoon te soft geweest. Ze had Taylor beter tegen de mat geslegen. |
Voor mij was de winst voor Delfine Persoon maar ja de bokswereld ... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Katie Taylor na controversiële winst tegen Delfine Persoon: “Rematch is onvermijdelijk”
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben wel serieus op mekaar geklopt. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Belgische boksfederatie dient klacht in tegen controversiële uitslag kamp Delfine Persoon.
‘Zelfs een blinde zou gezien hebben dat dit kant noch wal raakte.’ Zoals men terecht schreef op het net: 'Een zware mokerslag onder de gordel de uitslag' |
Vannacht herkansing. Hopelijk vallen er geen doden. Vorige keer zagen ze er na afloop niet te best uit.
|
ze gaan er aan beginnen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be