![]() |
Zeg uw mening met bier
Dat de ene de andere uitscheldt met biernamen is gekend na het "paljasincident", maar er zijn nog meer mogelijkheden:
Paljas - bier Jullie zijn geuex - geueze bier zwarte Piet - schuppen boerbier van brouwerij het nest je bent een vedette = bier Brugse Zot = bier Straffe Hendrik = bier Duvel = bier wie kent er nog? |
Jupiler 0,0% = NVB = 0 stemmen
|
Citaat:
|
er is een oud cafeetje aan het rondpunt in Torhout
https://hofvanengeland.be/ |
Citaat:
Liggen we daar wakker van ? |
tever van je bed ?
|
Wat een Barbar!
|
Geef mij maar een Ara bier
|
Paulaner weissbier. Zelfs alkoholfrei verkrijgbaar. Goei stuff.
|
Brouwerij Verlinden verkoopt verschaald bier in de Wetstraat.
|
*burp*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest vind ik niet lekker. Ooit per ongeluk aan een buffet een Jupiler NA meegenomen. Toen ik ervan dronk was ik overtuigd dat het bier de vervaldatum voorbij was. Gewoonweg niet te drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Onnozel Kieken. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Te koop in o.a. Bio-Planet. |
Citaat:
|
Ik heb ooit nog maar 1 keer een alcohol-vrij bierke gedronken en dat was op vraag van de café-baas ("Pruuft dees na is en zegt is wagge doar van veint").
Het was Leffe NA en ik krijg nog steeds koude rillingen als ik aan dat moment terugdenk. Als ik iets zonder alcool wil drinken draai ik dus de kraan wel open. Wel met alcool en tegenwoordig goed gesmaakt (vooral omdat ze het hebben op de plekken waar ik mijn dorst al eens les): -Cornet -Tripel LeFort -Paix Dieux -Tongerlo Prior (tripel) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be