Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Telenet verhoogt prijzen: zoveel betaal je binnenkort voor je abonnement. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248838)

Universalia 3 juni 2019 19:03

Telenet verhoogt prijzen: zoveel betaal je binnenkort voor je abonnement.

Telenet verhoogt prijzen: zoveel betaal je binnenkort voor je abonnement.

Weeral? :|

kojak 3 juni 2019 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9035951)

Als ik eventjes naar hun tarieven kijk.... Waar gaan we naar toe ?

dpg 3 juni 2019 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9035983)

Het is een complot, ze willen niet dat de burger elders zijn informatie haalt ;-) ;-)

pajoske 3 juni 2019 19:51

Niet alleen stijgen de prijzen. IK heb enkel telenet kabeltelevisie en radio. Maar sinds enkele maanden heeft men L1 (Nederlands Limburgse radiozender) uit het aanbod geschrapt. Toch een radiozender waar hier in de streek heel wat (oudere) mensen naar luisterden.

Universalia 3 juni 2019 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9035983)

Waren we niet met zen allen onderweg naar morgen? ;-)

Universalia 3 juni 2019 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 9036004)
Niet alleen stijgen de prijzen. IK heb enkel telenet kabeltelevisie en radio. Maar sinds enkele maanden heeft men L1 (Nederlands Limburgse radiozender) uit het aanbod geschrapt. Toch een radiozender waar hier in de streek heel wat (oudere) mensen naar luisterden.

Ook al opgemerkt dat er soms verschuivingen zijn in het aanbod. :|

kojak 3 juni 2019 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 9036004)

Dat hebben ze wel speciaal voor u gedaan hé.
Als een duidelijk signaal dat jij nog helemaal niet zo oud bent als dat je wel denkt. :lol:

Positief blijven hé. ;)

Henri1 3 juni 2019 19:59

TeleSlet.

Zeus 3 juni 2019 20:02

Orange.

Zelfde netwerk. 30-40 procent goedkoper

De schoofzak 3 juni 2019 20:04

De Vlaming mankeert het aan initiatief om sommige dingen te durven wijzigen. Bijvoorbeeld om de concurrentie te laten spelen.

Wat kunnen mij 25 euro per maand schelen? Eigenlijk niks.
Maar ik vond toch dat ik Orange mocht "belonen", dus ben ik ongeveer drie jaren geleden overgestapt voor mijn tv, internet en twee gsm's.

Idem dito voor elektriciteit en gas. Het is nu het tweede jaar dat ik blindelings de groepsaankoop van De Standaard volg. Eerstdaags zullen we dus overschakelen naar Elegant.

Henri1 3 juni 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9036026)
De Vlaming mankeert het aan initiatief om sommige dingen te durven wijzigen. Bijvoorbeeld om de concurrentie te laten spelen.

Maar ik vond toch dat ik Orange mocht "belonen", dus ben ik ongeveer drie jaren geleden overgestapt voor mijn tv, internet en twee gsm's.

Idem dito voor elektriciteit en gas. Het is nu het tweede jaar dat ik blindelings de groepsaankoop van De Standaard volg. Eerstdaags zullen we dus overschakelen naar Elegant.

Als rijkelijk uitgekeerde gepensioneerde hebt u tijd zat om u met zo’n dingen bezig te houden.
Hardwerkende burgers hebben deze luxe niet.

maddox 3 juni 2019 20:12

Die €6 per jaar verhoging , meh.

Veel goedkoper kan in Blegië toch niet.

kojak 3 juni 2019 20:30

Citaat:

Veel keuze heb je niet.

Ook voor elektriciteit & gas eigenlijk niet.
Distributiekosten enzo, daar hebben ze het zelden over.

Zeus 3 juni 2019 20:51

Citaat:

Die groepsaankopen voor energie zijn naar mijn persoonlijke ervaring niet altijd voordelig. De laatste 3 jaar heb ik telkens de vergelijking gemaakt en Luminus kwam er voor mij steeds als goedkoopste uit.

Ik ben ook 1 jaar klant geweest bij Elegant via groepsaankoop. De klantendienst is ronduit rampzalig.

Henri1 4 juni 2019 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 9036024)
Orange.

Zelfde netwerk. 30-40 procent goedkoper

Zit Orange niet op het Proximus netwerk ?

Het Verzet 4 juni 2019 06:58

Orange is via kabel.

64 euro hier, Orange Love, gsm, digitale tv, maar vooral onbeperkt internet.

Universalia 4 juni 2019 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9036210)
Orange is via kabel.

64 euro hier, Orange Love, gsm, digitale tv, maar vooral onbeperkt internet.

Ik mag eigenlijk niet klagen daar ik maar een 45€ betaal dacht ik, alleen TV en Internet bij Telenet.

Als je natuurlijk de snelste verbinding en een allesomvattend pakket wil betaal je uiteraard meer en door vernieuwingen aan lijnen en infrastructuur van het bedrijf komen daar al wel eens bedragen bij, hoe klein of groot dan ook.

Doch moeten we nog steeds vaststellen dat wij mensen ten opzichte van de ons omliggende landen nog steeds veel teveel betalen voor de 'diensten'. :|

Het Verzet 4 juni 2019 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9036232)
Ik mag eigenlijk niet klagen daar ik maar een 45€ betaal dacht ik, alleen TV en Internet bij Telenet.

Als je natuurlijk de snelste verbinding en een allesomvattend pakket wil betaal je uiteraard meer en door vernieuwingen aan lijnen en infrastructuur van het bedrijf komen daar al wel eens bedragen bij, hoe klein of groot dan ook.

Doch moeten we nog steeds vaststellen dat wij mensen ten opzichte van de ons omliggende landen nog steeds veel teveel betalen voor de 'diensten'. :|

Da's ni veel. Maar bij telenet zat ik te regelmatig over mijn limiet, daar heb ik nu geen last van.
En eigenlijk betaal ik 34€, mijn werkgever stort elke maand 30 euro voor internetabonnement bij mijn loon.

Zeus 4 juni 2019 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9036190)
Zit Orange niet op het Proximus netwerk ?

Nee, telenet. En de geïnstalleerde modem is ook identiek.

Universalia 4 juni 2019 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9036248)
Da's ni veel. Maar bij telenet zat ik te regelmatig over mijn limiet, daar heb ik nu geen last van.
En eigenlijk betaal ik 34€, mijn werkgever stort elke maand 30 euro voor internetabonnement bij mijn loon.

Nog nooit voorgehad, over limiet gaan.

Vriendelijk van uw werkgever. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be