![]() |
Telenet verhoogt prijzen: zoveel betaal je binnenkort voor je abonnement.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alleen stijgen de prijzen. IK heb enkel telenet kabeltelevisie en radio. Maar sinds enkele maanden heeft men L1 (Nederlands Limburgse radiozender) uit het aanbod geschrapt. Toch een radiozender waar hier in de streek heel wat (oudere) mensen naar luisterden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een duidelijk signaal dat jij nog helemaal niet zo oud bent als dat je wel denkt. :lol: Positief blijven hé. ;) |
TeleSlet.
|
Orange.
Zelfde netwerk. 30-40 procent goedkoper |
De Vlaming mankeert het aan initiatief om sommige dingen te durven wijzigen. Bijvoorbeeld om de concurrentie te laten spelen.
Wat kunnen mij 25 euro per maand schelen? Eigenlijk niks. Maar ik vond toch dat ik Orange mocht "belonen", dus ben ik ongeveer drie jaren geleden overgestapt voor mijn tv, internet en twee gsm's. Idem dito voor elektriciteit en gas. Het is nu het tweede jaar dat ik blindelings de groepsaankoop van De Standaard volg. Eerstdaags zullen we dus overschakelen naar Elegant. |
Citaat:
Hardwerkende burgers hebben deze luxe niet. |
Die €6 per jaar verhoging , meh.
Veel goedkoper kan in Blegië toch niet. |
Citaat:
Ook voor elektriciteit & gas eigenlijk niet. Distributiekosten enzo, daar hebben ze het zelden over. |
Citaat:
Ik ben ook 1 jaar klant geweest bij Elegant via groepsaankoop. De klantendienst is ronduit rampzalig. |
Citaat:
|
Orange is via kabel.
64 euro hier, Orange Love, gsm, digitale tv, maar vooral onbeperkt internet. |
Citaat:
Als je natuurlijk de snelste verbinding en een allesomvattend pakket wil betaal je uiteraard meer en door vernieuwingen aan lijnen en infrastructuur van het bedrijf komen daar al wel eens bedragen bij, hoe klein of groot dan ook. Doch moeten we nog steeds vaststellen dat wij mensen ten opzichte van de ons omliggende landen nog steeds veel teveel betalen voor de 'diensten'. :| |
Citaat:
En eigenlijk betaal ik 34€, mijn werkgever stort elke maand 30 euro voor internetabonnement bij mijn loon. |
Citaat:
|
Citaat:
Vriendelijk van uw werkgever. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be