![]() |
De totale blokkering komt weer een stapje dichter :-)
Citaat:
Nu worden de mogelijkheden federaal wel heel beperkt. Toch maar confederalisme dan? :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uw onafhankelijksheidverklaring zit al over tijd : 10 dagen om precies te zijn.
|
Citaat:
Pas daarna komt de Vlaamse onafhankelijkheid.:-) Volgende keer beter opletten in de les. |
Ik dacht de vorige keer ook hetzelfde maar nu zou het wel eens van dat kunnen zijn, ook voor de Franstaligen een goeie gelegenheid want nu kunnen ze haast niet anders dan meestappen in een confederalisme.
|
Citaat:
|
Citaat:
want Frankrijk wil hen niet. |
Citaat:
|
Citaat:
15/10/16 om 14:08 https://www.knack.be/nieuws/belgie/a...eck=1559728197 het zal wel niet voor morgen of 2020 zijn :rofl: |
Het socissenvolk schrijft een brief
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pfff... |
Citaat:
dan Nederlands :roll: |
Citaat:
Vraag maar aan de oude Volksunie en Verhofstadt. |
Citaat:
Ik fris even uw geheugen op Post 1207 Het zal een brutaal ontwaken worden voor U na de volgende verkiezingen. |
Citaat:
Mocht dat waar zijn dan heb ik een klein voorgevoel dat de meeste Vlamingen maar al te gaarne Walen zullen worden. Je zal dan onmiddellijk een staaltje te zien krijgen van wat Vlamingen Echt belangrijk vinden:-) Ze zullen Frans Duits en Luxemburgs spreken dat het langs hun oren uit komt:-) Alleszins zal ook mijn keuze dan snel zijn gemaakt:clapping::clapping: |
Zou wel direct een absolute meerderheid voor nieuwe partij "Luxemburgs Belang" opleveren. Belgen buiten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be