![]() |
Helpt Google Wallonië?
Google investeert 600 miljoen euro voor vierde datacenter in Saint-Ghislain.
Citaat:
Gelukkig staat de extensie 'don't track me google' in één van de browsers. :rofl: Ik vond het K&K waardig. :twisted: |
Grote investeringen voor een handvol jobs. Bij Google weten ze wellicht ook hoe het gesteld is met de Waalse werklust.
|
Dat datacenter staat er allang. Vrij indrukwekkend. Een grote koelmachine. 8O
|
Citaat:
|
Benieuwd hoe Google zal reageren bij de eerste fgtb-staking.
|
Haters zullen haten.
|
Citaat:
Trouwens, de site bestaat al 10 jaar, meer dan tijd genoeg dus om te oordelen. En het oordeel van Google lijkt duidelijk, Neen? 600 miljoen er bovenop. Ik heb toch zo echt het gevoel dat een aantal Vlaams-nationalisten er echt niet tegen kunnen dat er ook in Wallonië goede zaken gebeuren. PS: waarom K&K? Of was het de bedoeling om op Google te kakken? :| |
Citaat:
|
Balen van de Walen..:|.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer dan 350. |
Citaat:
in je link schrijven ze 120 ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Aujourd’hui, Google totalise 350 emplois directs sur le site pour les deux premières phases mais a également permis la création de 1.500 emplois indirects via des sociétés de sous-traitance telles que le gardiennage." https://www.dhnet.be/regions/mons/av...70fdabb9c0d5c1 ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
We currently have more than 350 people working on site in full-time and contractor roles as computer technicians, electrical and mechanical engineers, catering, and security staff. wtf? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be