![]() |
Neemt VRT mensen aan omdat ze een migratieachtergrond hebben?
Neemt VRT mensen aan omdat ze een migratieachtergrond hebben?
Ik denk niet dat het alleen VRT is die mensen met een migratieachtergrond aanklampt. Ik kijk tegenwoordig raar- of zelden nog TV en als ik eens kijk kan je er echt niet meer naast kijken over de kleurrijkste figuren die het scherm tevoorschijn tovert. Het valt op dat het de laatste jaren zwaar in stijgende lijn aan het gaan is tot in reclame boodschappen toe. Citaat:
Is het stof om over na te denken? :| |
Je kijkt raar of zelden naar TV en je voelt een onbedwingbare dwang om er een post over te maken.
Sorry ik heb niet de medische opleiding. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Breitbart een 'omstreden' newssite? 8-) |
Citaat:
Je moet vandaag allochtoon, homoseksueel of transgender zijn om bij de VRT nog aan slag te kunnen gaan. |
Citaat:
De VRT tjah ... :roll: |
Citaat:
in vergelijking met de straat is de VRT een blank bastion. akkoord, dat zegt mss meer over de straat, maar soit, de waarheid heeft ook haar rechten. |
Terwijl de linkse politieke partijen hun "gij zult de multicul tegen elke prijs slikken" al lang achterwege hebben gelaten omdat ze zeer goed aanvoelen dat dit compleet averechts werkt gaan ze hiermee bij de VRT nog volop mee door.
|
Citaat:
|
Ik verdenk die apen van de bRT ook van zo'n kuiperijen.
Maar moet wel toegeven: diegene die ze aantrokken, voor zover ik ze ken (want weinig tv kijker), zijn het wel topmensen. Test: Noem namen. Ik zal beginnen, maar kan direct verwijzen naar een andere draad. Edit: https://forum.politics.be/showthread.php?t=248749 Danira broekpis of zoiets. Ze gezien in De slimste mens? Straffe madam. Veel te bazig enz. maar straf ! |
Citaat:
Jihad Van Puymbroek |
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01...s-mag-werken-/ Tsja, is er ooit een klacht geweest dat ze haar nieuwe job onpartijdig uitoefende? |
Citaat:
Nieuwe VRT-redacteur ging in het verleden pijnlijk uit de bocht ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
en VB dan? :-P |
Citaat:
|
Er is dus nog hoop voor de anonieme briefschrijver uit Aalst. Hij/zij kan zo aan de slag als redacteur bij de VRT
|
Citaat:
|
Citaat:
(Merkt iemand mijn taalfout op?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be