Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Avatar van Adolf Hitler, wie doet er wat aan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24889)

thePiano 24 november 2004 18:56

Avatar van Adolf Hitler, wie doet er wat aan?

Westland New Post voert een avatar met foto's van Adolf Hitler, Rudolf Hess en meer van dergelijke nazi shit. Kan dit? Mag dit? Waar zijn de grenzen van het goed fatsoen op dit forum?

Westland New Post zijn nieuwe avatar:

Koenraad Maesschalck 24 november 2004 18:59

Ten eerste ben jij niet goed geplaatst om te spreken over fatsoen beste ThePiano.

Ten tweede is een portret van Adolf Hitler NIET verboden dus is er geen reden om dat te verwijderen.
De moderatoren hebben duidelijk gesteld dat ze enkel ingrijpen als de wet overtreden wordt of als er persoonlijke aanvallen gelanceerd worden.

circe 24 november 2004 19:00

Pianootje.... JIJ hebt een avatar met een foto van Filip De Winter!
Moeten we nu aannemen dat je een superfan van FDW bent? Of moeten we er nu van uitgaan dat foto's van de Dolf verboden zijn? Kan je in het laatste geval je eigen site eventjes opschonen vooraleer de Gedapo eraankomt?

Patriot! 24 november 2004 19:19

Het portret van Hitler is een persoonlijke aanval tegen alle Joden, democraten en Belgischgezinden.

jOOSt 24 november 2004 19:23

Een tijdje geleden had diene kwibus, hoet heet hij nu ook weer, Quata of Kwata, in zijn onderschrift een groot portret van Hitler. Niemand die iets zei, ik heb hier geprotesteerd, maar het hielp allemaal niet.

Westland New Post 24 november 2004 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Westland New Post voert een avatar met foto's van Adolf Hitler, Rudolf Hess en meer van dergelijke nazi shit. Kan dit? Mag dit? Waar zijn de grenzen van het goed fatsoen op dit forum?

De *knip* *knip* is allesbehalve geplaatst om mij de les te spellen wat betreft mijn avatar. *knip*, uw site staat vol met afbeeldingen uit de tijd van het "derde rijk".

Geknipt op vraag van de geviseerde.

Jeroen

Westland New Post 24 november 2004 19:40

Citaat:

Van *knip* ga maar huilen bij de moderators, zielig bazeke!!!

Patriot! 24 november 2004 19:52

WNP ge maakt u belachelijk.
En de Vlaamse Beweging erbij.
Dat keur ik niet af. ;)

jOOSt 24 november 2004 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
WNP ge maakt u belachelijk.
En de Vlaamse Beweging erbij.
Dat keur ik niet af. ;)

Wie maakt er zich hier belachelijk, knurft? Ik niet neen, terwijl jij wel, elke dag, samen met de rest van uw kabouterpartij.

C uit W 24 november 2004 20:01

Citaat:

Het portret van Hitler is een persoonlijke aanval tegen alle Joden, democraten en Belgischgezinden.

:lol:

N.J.S.V. Antwerpen 24 november 2004 21:07

Citaat:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:Wat krijgen we nu? Proberen jullie je nu in de holocaustslachtofferrol te draaien?

In ieder geval: de vrije meningsuiting is de vrije meningsuiting. Als de hamer en de sikkel mogen, dan zeker het hakenkruis; als Stalin mag, dan zeker Hitler.

thePiano 24 november 2004 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Van *knip* ga maar huilen bij de moderators, zielig bazeke!!!

Wees blij, als ik mocht *knippen* had ik je al lang van het forum geschopt. Het zou een hele verbetering zijn en het bespaart bovendien een pak nodeloos *knipwerk*.

Westland New Post 24 november 2004 23:51

Citaat:

Wees blij, als ik mocht *knippen* had ik je al lang van het forum geschopt. Het zou een hele verbetering zijn en het bespaart bovendien een pak nodeloos *knipwerk*.

Blijf rustig verder dromen *knip*. Jij wordt nooit moderator van dit forum héhéhé :lol: :lol: :lol:

Geknipt op vraag van de geviseerde.
Gelieve niet langer de naam van de betrokken persoon te vermelden.

Jeroen

Patriot! 24 november 2004 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:Wat krijgen we nu? Proberen jullie je nu in de holocaustslachtofferrol te draaien?

In ieder geval: de vrije meningsuiting is de vrije meningsuiting. Als de hamer en de sikkel mogen, dan zeker het hakenkruis; als Stalin mag, dan zeker Hitler.

Wie zegt dat ik vind dat massamoordenaar Stalin en zijn linkse haatsymbool wel kunnen??

thePiano 25 november 2004 00:00

Citaat:

Blijf rustig verder dromen Piano. Jij wordt nooit moderator van dit forum héhéhé :lol: :lol: :lol:

Draai het eens om: omdat ik nooit moderator zal/wil worden van dit forum mag jij rustig verder dromen. Ergens moet ik je dankbaar zijn dat jij het ware gezicht van het VB toont: foto's van Rudolf Hess, Adolf Hitler en de ganse perverte symboliek van de SS. Dat kon ik zelf nooit beter illustreren.

Piet Hein 25 november 2004 00:03

Dit vind ik er persoonlijk ook te ver.

Antoon 25 november 2004 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort

Dit vind ik er persoonlijk ook te ver.

Hitler, Hess, hakenkruisen, nazi-vlaggen, .... en de palestijnse vlag.

De Palestijnen zullen hier ontzettend blij mee zijn. :lol: :lol: :lol:

Westland New Post 25 november 2004 00:32

Citaat:

Draai het eens om: omdat ik nooit moderator zal/wil worden van dit forum mag jij rustig verder dromen. Ergens moet ik je dankbaar zijn dat jij het ware gezicht van het VB toont: foto's van Rudolf Hess, Adolf Hitler en de ganse perverte symboliek van de SS. Dat kon ik zelf nooit beter illustreren.

Het spijt me dat ik uw azijnsmoel moet teleurstellen maar ik ben géén Vb'erke. Ik ben géén partijvogel. Ik geloof in het ondergrondse verzet om jullie het leven zuur te maken :lol: :lol: :lol:

Westland New Post 25 november 2004 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Hitler, Hess, hakenkruisen, nazi-vlaggen, .... en de palestijnse vlag.

De Palestijnen zullen hier ontzettend blij mee zijn. :lol: :lol: :lol:

Jouw Zionistische broodheren des te minder héhéhéhé :lol:

thePiano 25 november 2004 00:37

Citaat:

Het spijt me dat ik uw azijnsmoel moet teleurstellen maar ik ben géén Vb'erke. Ik ben géén partijvogel. Ik geloof in het ondergrondse verzet om jullie het leven zuur te maken :lol: :lol: :lol:

Dat laatste hebben we dan toch gemeen. Tot zolang amuseren we ons maar wat op het net. 8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be