![]() |
Welke regering?
Welke regering krijgen we nu eigenlijk? Ik heb de opties tot hun essentie herleid.
|
Eens de Nva terug onder de 20 percent zit kunnen ze in het verdomhoekje gaan staan.
Voorlopig zullen ze er nog wel bij zijn. |
Citaat:
|
Of de N-VA goed bezig is op huidig ogenblik, mag ik daar aan twijfelen, daarom ook wacht ik liever met het invullen van de enquête. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Regering van nationale eenheid,stemmen voor een grondwetsherziening en volgend jaar nieuwe verkiezingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jamaar, het is verschrikkelijk dringend.
Allez, dat beweert men nu toch. Toen de regering viel over het Marrakech pact, beweerden diezelfde politici dat het niet nodig was om onmiddellijk vervroegde verkiezingen uit te schrijven. We konden gerust maanden wachten, zodat alle verkiezingen samenvielen. Er was een regering van (mis)lopende zaken, en dat die meerderheid had, was een detail waarover alleen kniesoren vielen. De verkiezingen zijn voorbij, en plots is het allemaal o zo dringend. Want o wee er is die Brexit, en we moeten een begroting hebben tegen oktober. Plots is die minderheidsregering een onoverkomelijk probleem. Wat een bende leugenaars... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve de Vlaamse onafhankelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Of moeten we dat maar raden, wat je bedoelt? |
Citaat:
|
Citaat:
Want wat nergens vermeld word, is dat deze verkiezingen hebben aangetoond dat men zowel links als rechts het meest sociale programma gezocht heeft. De mensen zijn het beu steeds meer te betalen voor minder sociale voorzieningen. |
Citaat:
|
.
|
Citaat:
Welke is de toegevoegde waarde van dit politieke bestel nog? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be