werkman |
9 juni 2019 15:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
(Bericht 9040537)
Na al die regen zal hij overal nieuwe kartonnen dozen moeten zetten rond zijn moestuin. Arme werkman...
|
Ik kan er toch ook niet aan doen dat jij en sommige volgelingen met een slakkendepressie zitten. En dat je verder onnozel wil doen op dit forum met kinderstreken zal waarschijnlijk mij niet alleen al zijn opgevallen.
Buiten die slakken heb jij maar één bedoening en die is al wat anderen hier beweren in het belachelijke trekken. Niet wat er aan waarhijd verteld wordt ergert U alleen maar vooral als het niet met uw visie overeenstemt.
En uw visie is heel simpel. Wat er ook verschijnt over iemand van een tradtiionele eenheidspartij wordt door U belachelijk gemaakt. Niet dat u het voor die strekking hebt maar vooral om dat ze de betrachtingen van uw partij zouden bijspringen. En over die betrachtingen ga ik niet uitweiden. Het zijn trouwens mijn zaken niet. U weet het en ik weet het.
En een heleboel stommerikken weten het niet en zullen het nooit weten.
Maar alle partijen die geen Waalse vleugel hebben worden constant aangevallen. De grote schrik die er vooral bij U is dat de Vlamingen zouden bij mekaar slaan en er daar bij nog een andere traditionele partij zich zou laten verleiden voor de postjes. We weten wat politiekers waard zijn als er postjes te rapen vallen. Daarom koeken ze momenteel allemaal bij mekaar en vragen ze zich af hoe ze het ditmaal zullen arrangeren zonder gezichtverlies in Vlaanderen. Voor zover dat nog kan natuurlijk.
Maar uw drijfveer wordt zo eentonig en doorzichtig dat U zelfs er gezichtsverlies voor over hebt. Onder een nikab weliswaar. Uw totentrekkerij is wel onttrokken aan het zonlicht. Nog opmerkingen over mijn slakkenkoersen? Doe maar hoor. Dat belachelijk gezeik is nooit door mij geschreven op dit forum. U mag het altijd aantonen.
De hoeveelste keer heb ik hier wel geschreven dat je een grandioze leugenaar bent zonder de minste scrupules?
Een echt element dat democratie mijdt als de pest voor eigen gewin.
Dat is wat anders als gezeur over slakkenkoersen niet waar zeveraars? :evil:
|