![]() |
U viert toch ook Vaderdag?
Vaderdag, u viert toch ook of niet?
Cadeautjes/ kleinigheidjes uitdelen bij de meeste mensen? Anderen vieren het met een etentje. :-D Als ik aan de kust ben kom ik er wel regelmatig Ten Bogaerde is nu Mondieu. Zo hebben wij er vandaag echt lekker gegeten. :-D Mijn God! Sterrenchef zet in Mondieu kookpot op tafel. Op zich een levendig bewijs dat een Michelin ster niet echt nodig is om goed bevonden te zijn. O ja, een prima school is het ook voor de 'jeugdige' lezers onder ons die op zoek zijn naar een opleiding/beroep. Een prachtig kookboek heeft de school ook. Inschrijven op hun site dan krijgt u uitnodigingen voor degustatie's en andere. ![]() ![]() Alle dagen vader of moederdag vieren dan ga ik te dik worden denk ik. Hoe verzorgt/verzorgde (in geval van dat één van uw ouders al naar de eeuwige jachtvelden moest getrokken zijn) u een vader- of moederdag beste forumleden & lezers altegader? |
Och is dat ook al gepasseerd.
|
Vaderdag is in maart en Moederdag is 15 augustus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grrr, ik heb van mijn kinderen nen todo-lijst gekregen :roll:
|
Citaat:
dan moet ik nog niet klagen, die van mij had voor mij een kleintje friet bij met ne mexicano ... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15 augustus is de JUISTE. Is al eeuwenlang traditie nog van voor die nepmoederdag in mei is uitgevonden door een stel onnoezeleirs die jaloers zijn op de Antwerpse tradities .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan geen vaderdag meer vieren; mijne pa is al +10j geleden gestorven :cry:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be