![]() |
Bracke en Beels trekken kritisch blik open over eigen partij.
Bracke en Beels trekken kritisch blik open over eigen partij.
Citaat:
Ah! ik weet het!!!! ![]() "De vuile was buiten hangen" |
Ik heb ook gekeken, maar vond beiden erg proper.
Geen van beiden smeet met modder of zette vuile was buiten. Wel terecht kritisch, en dat hoort na de verkiezingen bij een minder goed resultaat. Wat Bracke betreft: hij pleitte dat de nva minder martiaal taalgebruik zou aanwenden. Geen oorlogstaal naar de concurrenten. Ik kan hem volgen. Maar tegelijk denk ik dan: zullen we ons beperken tot de anderen te bedenken met troetelnaampjes als mestkevers, mentaal gehandicapten en bruine rakkers? |
Bracke zegt het heel eerlijk
al ik even eerlijk mag zijn en eerlijk duurt het langst |
Beels is kritisch voor de eigen partij maar ze zegt dit:
Citaat:
|
Gemakkelijk van Bracke om dat nu te doen.
Hij kon dat 10 jaar geleden: kijk nu eens wat die NVA binnenlaat! Iemand zoals ik! |
Citaat:
|
Ze hebben beiden gelijk.
|
Citaat:
De partij verkoos heer duur en verspillend franstalig broertje PS in zijn pamperpolitiek te volgen ipv op te komen voor de hoognodige sociale aksenten van zijn Vlaamse kiezers... Het aanvaardde dat Vlaanderen sociaal eerder moest afbouwen dan verder goed te boeren om zo, zonder succes, te proberen de federale sociale zekerheid op het spoor te houden... Het verkoos dat de Vlaamse behoeftigen de Waalse putten verder mee zou betalen... |
Citaat:
|
Citaat:
Een hard standpunt innemen en stoere praat verkondigen is iets anders dan een migratie/asielbeleid in de praktijk voeren. Het migratie/asielbeleid is al tientallen jaren hetzelfde en zal ook hetzelfde blijven omdat je binnen de Conventie van Geneve en de Mensenrechten moet blijven. Dus een 'hard migratiestandpunt innemen' is inhoudsloze stoere praat. |
Citaat:
We hebben Crombez de hele verkiezingscampagne horen kakelen over deze mensen en hun problemen maar hij heeft met geen woord gesproken over migratie wat dus neerkomt op een ongewijzigd spa standpunt: laat ze maar komen , ze krijgen hier alles wat ze willen en meer... Resultaat: spa verloor voor de zoveelste keer op rij de verkiezingen. En natuurlijk wil Beels niet dat dit spa migratiestandpunt gewijzigd wordt, zij zou er namelijk zelf het slachtoffer van worden. Zover zal ze ook al nagedacht hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.ad.nl/buitenland/hoe-een...eren~a35fce65/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be