![]() |
Interne werking PTB
Onafhankelijke journalist legt wantoestanden binnen PTB bloot. Hedebouw ontkent de feiten geeneens: https://www.lesoir.be/229642/article...de-temoignages
Communisme ten voete uit. Beseffen de kiezers van de commies wel waarvoor ze stemmen? Moeten we hiervoor vrezen mocht de PTB verder terrein winnen? |
Citaat:
Kim Gybels wist het duidelijk niet toen ze bij de NVA begon. |
Citaat:
Dr. Kim Gybels wist ook niet waaraan ze begon in Thailand. Noch die militanten, noch dr. Gybels zijn nog lid van hun partij. Da's wel grappig, want het spreekwoord wordt omgedraaid: ge weet waaraan ge begint, maar ge weet niet waar het zal eindigen. Maar inderdaad: de eerste vraag aan elke kiezer van pvda zou moeten zijn of hij/zij meer verdient dan 1800 euro, en of hij bereid is de overschot af te geven aan de partaai. |
Citaat:
Ze legt het daar haarfijn uit. Must read Schoof ;-) |
Zeer jammer dat dit nieuws niet vlak voor de verkiezingen naar buiten werd gebracht. De maskers vallen af, ze gebruiken dezelfde methodes als die van een kwaadaardige sekte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De verkozenen wel. Heb ik niet gelezen dat dit bij andere partijen ook zo is? Maar daar rep jij niet over en die bestelen je voor veel meer, want het is allemaal belastinggeld van jou en mij, waar ze zich rijkelijk mee voorzien. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel van verkozenen word het loon geplafonneerd. |
Citaat:
Het kan zijn dat het artikel één grote leugen is. Voorlopig weet ik het nog niet. Hoe zit het eigenlijk met het lidgeld? Wordt men vriendelijk maar dringend aangeraden een erelidmaatschap te betalen, als men meer dan 2500 euro pensioen trekt? (kuch kuch) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de belastingbetaler is een pvda-parlementair even kostelijk als eenderwelke andere.
Het enige dat de pvda organiseert, is de sponsoring van hun partij, met centen die afgehouden worden van alle kiezers. |
Citaat:
en die Poolse knokploeg, die werkt m.i. niet voor andere partijen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be