![]() |
Welke loser rijdt met een Mercedes?
Het is een vraag.
|
Nee, merci.
|
Impliciet persoonlijke draad? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: Ik heb de laatste tijd teveel omhanden om F1 en FE te volgen :cry: |
Het is echt genant hoe ze daar in F1 Mercedes zitten te pamperen.
En voor de rest. Mercedes eigenaars mogen zich altijd openbaren. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
[stoef-mode]
Jaloers op mijne 300 SL Uhlenhaut ? :lol: ![]() [/stoef-mode] |
Citaat:
Edit: en geen enkele Merc rider die zich wil outen. :-) |
Toch een mooi gebaar van Hamilton: https://twitter.com/i/status/1137826990835281926
|
Enkel boeren en bruin uitschot rijden met een Mercedes.
|
Citaat:
Gordijnen en Tapijten Inbegrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan momenteel een vrij goede 280 merc. Kopen voor 1000€ .
En misschien doe ik het. Hij is 20000€ waard in excellente conditie. Dus pakweg 7 a 10000€ zonder veel te doen |
Er kunnen misschien wel wat mensen met een Missiedes rijden maar hou er eens een 100 tal staan op de baan en vraag eens of het hun eigen wagen is?
Goedkoop leasingske meestal of bedrijfswagen. Dat de wagens op zich bestaan daar heb ik geen probleem mee maar ik zou het niet moeten hebben. In Antwerpen noemen ze naast BMW een Mercedes de zandnegerbak. :| |
Ik dacht dat Mercedes een degelijke wagen was. Ik zie het probleem niet direct met dat merk rond te rijden om die reden. Een auto gebruiken als statussymbool echter vind ik nogal ordinair. Een merk kan bezoedeld zijn door dit soort van gedrag. Wat bij mij dan weer de neiging uitlokt het merk te vermeiden. Maar ja, mijd ik het merk dan niet als een uiting van een 'anti status eymbool'? En dan ben je toch ook met uiterlijkheden bezig? Luxeproblemen.
Persoonlijk kijk ik in de eerste plaats naar functionaliteit en prijs bij een wagen. Merk op zich interesseert me niet zo. Design eerder als een after thought. |
If I were a rich man: https://www.mechatronik.de/en/engine...oupe-m-cabrio/
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be