Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo ziet het signaal (zegt hij). (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248933)

Rahowa 10 juni 2019 12:13

Theo ziet het signaal (zegt hij).

Net een artikel uit De zondag van gisteren gelezen,Theo Francken verklaart in een en hetzelfde artikel het signaal van de burger te hebben gezien,maar ook dat een migratiestop niet haalbaar noch wenselijk is.

Xenophon 10 juni 2019 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9041359)
Net een artikel uit De zondag van gisteren gelezen,Theo Francken verklaart in een en hetzelfde artikel het signaal van de burger te hebben gezien,maar ook dat een migratiestop niet haalbaar noch wenselijk is.

Hij heeft het signaal gezien van de burger en zal het op traditionele wijze negeren.

dpg 10 juni 2019 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9041360)
Hij heeft het signaal gezien van de burger en zal het op traditionele wijze negeren.

Moesten ze uitvoeren wat gij wenst dan zat ge al jaren geleden terug in Polen als criminele migrant aka oorlogsvluchteling :-D

Xenophon 10 juni 2019 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9041389)
Moesten ze uitvoeren wat gij wenst dan zat ge al jaren geleden terug in Polen als criminele migrant aka oorlogsvluchteling :-D

Wat is dat dan precies?

dpg 10 juni 2019 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9041394)
Wat is dat dan precies?

Aan één JVDB hebben we meer dan genoeg.

Xenophon 10 juni 2019 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9041402)
Aan één JVDB hebben we meer dan genoeg.

Dat geloof ik graag.

Maar, u schreef me bepaalde wensen toe, ik vroeg daarover gewoon iets meer duidelijkheid.

Jan van den Berghe 10 juni 2019 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9041414)
Dat geloof ik graag.

Maar, u schreef me bepaalde wensen toe, ik vroeg daarover gewoon iets meer duidelijkheid.

Het werd sommigen altijd op de zenuwen als gevraagd wordt hun beschuldigingen eens te staven.

daiwa 10 juni 2019 21:42

Citaat:

Uiteraard vind Francken een migratiestop niet wenselijk. Migratie is iets positief en een aanwinst voor het land zegt hij. Hij zei dat hij nog veel werk heeft om meer dan 60 % van de bevolking daarvan te overtuigen.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/t...al-593463.html

lamenielachen 10 juni 2019 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9041360)

Dat deden ze ook al de vorige legislatuur.

lamenielachen 11 juni 2019 04:57

Citaat:

Dus volgens hem heeft de Europese kiezer ongelijk en is de verdere invoer van dure niet productieve mensen dan maar een must?

Universalia 11 juni 2019 05:16

Citaat:

Een duidelijk bewijs dat die altijd heeft staan 'liegen'?

In 2018 zag N-VA een migratiestop al niet zitten.

De woordvoerster van Francken benadrukt vandaag dat N-VA geen migratiestop wil zoals het Vlaams Belang, maar een legale en gecontroleerde migratie. De partij vindt dat een sluiting van de Belgische grenzen een economische catastrofe voor het land zou betekenen. Ze vraagt sterkere Europese grenzen.

BRON

Op vlak van migratie is zelfs het licht aan het einde van de tunnel al uit daar het nog veel erger zal worden.

fox 11 juni 2019 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9041843)
Dus volgens hem heeft de Europese kiezer ongelijk en is de verdere invoer van dure niet productieve mensen dan maar een must?

Neen, dat zegt hij niet.

Anna List 11 juni 2019 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9041394)
Wat is dat dan precies?

Breendonk III, geef het maar toe. :-P

Pandareus 11 juni 2019 06:59

Citaat:

Theo ziet het signaal : PhDW moet weg. En gelijk heeft hij.

Anna List 11 juni 2019 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9041869)

en zijn kop ligt ook al een tijdje op het offerblok ... daarom ook dat FDW en zijn getrouwen er de laatste weken al alles aan doen om het doorbreken vh cordon te torpederen...

dpg 11 juni 2019 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9041875)
en zijn kop ligt ook al een tijdje op het offerblok ... daarom ook dat FDW en zijn getrouwen er de laatste weken al alles aan doen om het doorbreken vh cordon te torpederen...

BS, alleen maar voor de schone schijn en goedgelovige kiezers zoals u.

Universalia 11 juni 2019 08:00

Theo ziet het signaal en toch werd hij overreden door de aan komen stormende trein?

Ik denk dat Theo niets meer ziet op huidig ogenblik of het gewoon niet meer ziet zitten?

Anna List 11 juni 2019 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9041884)
BS, alleen maar voor de schone schijn en goedgelovige kiezers zoals u.

ja lol, ik ben altijd al grote fan geweest van fdw :lol:

de krachtsverhoudingen binnen VB zijn wel aardig wat geschoven de laatste jaren, al had ik ook liever een Le Pen scenario gezien door TVG.

Xenophon 11 juni 2019 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9041865)
Breendonk III, geef het maar toe. :-P

Ja, en ze zouden afzien.

Aah, zo'n zwart kostuum met zilver borduursel daarop...

Xenophon 11 juni 2019 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9041869)

Daarom zegt De Winter zelf, als de N-VA met het VB wil samenwerken dan zet ik met gerust hart een stap opzij.

Dus ja, Theo mag zeggen wanneer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be