![]() |
Theo ziet het signaal (zegt hij).
Net een artikel uit De zondag van gisteren gelezen,Theo Francken verklaart in een en hetzelfde artikel het signaal van de burger te hebben gezien,maar ook dat een migratiestop niet haalbaar noch wenselijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, u schreef me bepaalde wensen toe, ik vroeg daarover gewoon iets meer duidelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/t...al-593463.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In 2018 zag N-VA een migratiestop al niet zitten. De woordvoerster van Francken benadrukt vandaag dat N-VA geen migratiestop wil zoals het Vlaams Belang, maar een legale en gecontroleerde migratie. De partij vindt dat een sluiting van de Belgische grenzen een economische catastrofe voor het land zou betekenen. Ze vraagt sterkere Europese grenzen. BRON Op vlak van migratie is zelfs het licht aan het einde van de tunnel al uit daar het nog veel erger zal worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Theo ziet het signaal en toch werd hij overreden door de aan komen stormende trein?
Ik denk dat Theo niets meer ziet op huidig ogenblik of het gewoon niet meer ziet zitten? |
Citaat:
de krachtsverhoudingen binnen VB zijn wel aardig wat geschoven de laatste jaren, al had ik ook liever een Le Pen scenario gezien door TVG. |
Citaat:
Aah, zo'n zwart kostuum met zilver borduursel daarop... |
Citaat:
Dus ja, Theo mag zeggen wanneer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be