Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een schrijver die in de 'fout' gaat? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248937)

Universalia 10 juni 2019 16:21

Een schrijver die in de 'fout' gaat?

Herman Brusselmans gaat viraal: 'Het lijkt alsof Vlaams Belang al een dictatuur heeft geïnstalleerd'.

Citaat:

Brusselmans «Hier zijn veel Turkse restaurants, en die mensen zijn niet echt verontrust. Ze voelen zich ook niet geviseerd, omdat ze al vijftig jaar Belg zijn. Hun kinderen en kleinkinderen zijn hier geboren en zijn ook Belgisch. Ze maken zich dus niet meteen zorgen, wat ook positief is. Als ze bang in een hoekje zouden kruipen, zou Vlaams Belang hebben wat ze wil. Het is veel beter dat die mensen met opgeheven hoofd blijven functioneren. Anders winnen de anderen.»
Dat iemand hij/zij een eigen mening heeft over het probleem nog tot daartoe maar dat het op deze manier extra in de verf gezet moet worden dat lijkt mij een serieuze misser van schrijver Brusselmans.

Ik zou mij daar als schrijver(ster) niet met moeien want dat zou bij sommige lezers wel eens verkeerd kunnen inslagen met als gevolg dat zijn/haar boeken niet meer verkocht geraken.

Maar kom, ieder zijn haar/mening zeker? :|

Citaat:

Het is veel beter dat die mensen met opgeheven hoofd blijven functioneren. Anders winnen de anderen.
Die andere mensen zullen er het hoofd blijven bijhouden Herman tot ze ons allemaal verdreven hebben.

Dat is nu eenmaal hun strijd.

Dadeemelee 11 juni 2019 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9041608)
Herman Brusselmans gaat viraal: 'Het lijkt alsof Vlaams Belang al een dictatuur heeft geïnstalleerd'.

Dat iemand hij/zij een eigen mening heeft over het probleem nog tot daartoe maar dat het op deze manier extra in de verf gezet moet worden dat lijkt mij een serieuze misser van schrijver Brusselmans.

Ik zou mij daar als schrijver(ster) niet met moeien want dat zou bij sommige lezers wel eens verkeerd kunnen inslagen met als gevolg dat zijn/haar boeken niet meer verkocht geraken.

Maar kom, ieder zijn haar/mening zeker? :|

Die andere mensen zullen er het hoofd blijven bijhouden Herman tot ze ons allemaal verdreven hebben.

Dat is nu eenmaal hun strijd.

Ik denk niet dat Brusselmans bij het VB en NVA ooit veel lezers gehad heeft. :rofl:

Anna List 11 juni 2019 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9041932)
Ik denk niet dat Brusselmans bij het VB en NVA ooit veel lezers gehad heeft. :rofl:

mss wel minder dan dat er Turken zijn die VB kiezen.

Dadeemelee 11 juni 2019 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9041936)
mss wel minder dan dat er Turken zijn die VB kiezen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet zoveel van Brusselmans gelezen heb en sinds hij niet meer drinkt is hij soft aan het worden. :-(

Anna List 11 juni 2019 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9041963)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet zoveel van Brusselmans gelezen heb en sinds hij niet meer drinkt is hij soft aan het worden. :-(

heb drie keer geprobeerd. echt, met gemeend voornemen om m uit te lezen, maar telkens als m voor den derde keer op 50 blz een kutje neust of een poesje achterwaarts neemt stopt t voor me ... ik ben er niet door geschokkeerd en bij de derde keer verveelt het me dus alleen maar ... wat geen negatief oordeel is over hem als schrijver, maar t is gewoon mijn ding niet.
net als Verhulst overigens (al valt die niet in herhaling, dus ik lees hem wel uit) ... ik vermoed dat die leuker zijn als je snel geschokt bent.

Dadeemelee 11 juni 2019 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9041969)
heb drie keer geprobeerd. echt, met gemeend voornemen om m uit te lezen, maar telkens als m voor den derde keer op 50 blz een kutje neust of een poesje achterwaarts neemt stopt t voor me ... ik ben er niet door geschokkeerd en bij de derde keer verveelt het me dus alleen maar ... wat geen negatief oordeel is over hem als schrijver, maar t is gewoon mijn ding niet.
net als Verhulst overigens (al valt die niet in herhaling, dus ik lees hem wel uit) ... ik vermoed dat die leuker zijn als je snel geschokt bent.

Eigenlijk zijn al zijn boeken hetzelfde. Maar het is wel leuk om er eentje van te lezen.
Er zijn ook mensen die blijven kijken naar Thuis en Familie. 8O

Anna List 11 juni 2019 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9041972)
Eigenlijk zijn al zijn boeken hetzelfde. Maar het is wel leuk om er eentje van te lezen.

t zal aan mij liggen, daar heb ik ook nog nooit een aflevering van gekeken. :p

No Apologies 11 juni 2019 16:09

Citaat:

Ook niet bij Turkse restauranthouders denk ik.

Dadeemelee 11 juni 2019 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9042270)
Ook niet bij Turkse restauranthouders denk ik.

Zou Filip Brusselmans familie zijn? :lol:

kiko 11 juni 2019 18:39

Ongeacht welk standpunt een bekend iemand inneemt inzake politiek e.d., direct wordt er een "verontwaardigde" draad rond opgestart.

Vermoeiend hoor.

Libro 11 juni 2019 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9042366)
Ongeacht welk standpunt een bekend iemand inneemt inzake politiek e.d., direct wordt er een "verontwaardigde" draad rond opgestart.

Vermoeiend hoor.

Dat heb je met politieke fora.

Dadeemelee 11 juni 2019 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9042398)
Dat heb je met politieke fora.

Och zolang iedereen beleefd blijft.

Elio di Supo 11 juni 2019 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9042366)
Vermoeiend hoor.

Slaapwel.

Dadeemelee 11 juni 2019 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9042403)
Slaapwel.

De voetbal gaat beginnen. :|

Elio di Supo 11 juni 2019 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9042405)
De voetbal gaat beginnen. :|

Mss geeft hij geen bal om voetbal.

Jan van den Berghe 11 juni 2019 21:33

Citaat:

Bij de Turken wel?

Lof der Zotheid 12 juni 2019 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9041972)

Awel, da's cultuur, ze.

Universalia 12 juni 2019 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 9043009)
Awel, da's cultuur, ze.

:rofl:

cookie monster 13 juni 2019 00:09

The show must go on !!

cookie monster 13 juni 2019 00:10

The show must go on !!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be