Universalia |
10 juni 2019 16:21 |
Een schrijver die in de 'fout' gaat?
Herman Brusselmans gaat viraal: 'Het lijkt alsof Vlaams Belang al een dictatuur heeft geïnstalleerd'.
Citaat:
Brusselmans «Hier zijn veel Turkse restaurants, en die mensen zijn niet echt verontrust. Ze voelen zich ook niet geviseerd, omdat ze al vijftig jaar Belg zijn. Hun kinderen en kleinkinderen zijn hier geboren en zijn ook Belgisch. Ze maken zich dus niet meteen zorgen, wat ook positief is. Als ze bang in een hoekje zouden kruipen, zou Vlaams Belang hebben wat ze wil. Het is veel beter dat die mensen met opgeheven hoofd blijven functioneren. Anders winnen de anderen.»
|
Dat iemand hij/zij een eigen mening heeft over het probleem nog tot daartoe maar dat het op deze manier extra in de verf gezet moet worden dat lijkt mij een serieuze misser van schrijver Brusselmans.
Ik zou mij daar als schrijver(ster) niet met moeien want dat zou bij sommige lezers wel eens verkeerd kunnen inslagen met als gevolg dat zijn/haar boeken niet meer verkocht geraken.
Maar kom, ieder zijn haar/mening zeker? :|
Citaat:
Het is veel beter dat die mensen met opgeheven hoofd blijven functioneren. Anders winnen de anderen.
|
Die andere mensen zullen er het hoofd blijven bijhouden Herman tot ze ons allemaal verdreven hebben.
Dat is nu eenmaal hun strijd.
|