Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waar knapt u op af bij de zoektocht naar een vrouwtje? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248943)

Universalia 11 juni 2019 07:47

Waar knapt u op af bij de zoektocht naar een vrouwtje?

De stemmen openbaar maken had voor problemen kunnen zorgen bij sommige lezers denk ik.

Stel dat uw lief vrouw hier onder een andere nick zit en weet heeft van de uwe dan zegt zij 's avonds na uw reactie gelezen te hebben misschien wel: Ah!! zo manneke. :rofl:

Pandareus 11 juni 2019 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9041889)

De stemmen openbaar maken had voor problemen kunnen zorgen bij sommige lezers denk ik.

Stel dat uw lief vrouw hier onder een andere nick zit en weet heeft van de uwe dan zegt zij 's avonds na uw reactie gelezen te hebben misschien wel: Ah!! zo manneke. :rofl:

Ik vertik het om op een stront-enquete te stemmen die anoniem is.

Vrijheideerst 11 juni 2019 09:35

Een schijtkont.

Anna List 11 juni 2019 09:36

labiele vrouwen.

dpg 11 juni 2019 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9041919)

Het geeft wel inzicht over hoe den universalia naar vrouwen kijkt.

serieus kosten aan.

Skobelev 11 juni 2019 10:10

Vrouwen die teveel tetteren. Maar ook waar redelijk wat kilo's teveel aanhangen, daar pas ik meteen voor.

kojak 11 juni 2019 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9041941)
labiele vrouwen.

Mannen die zich als een vrouw voordoen, daar heb ik het moeilijk mee. :lol:

Anna List 11 juni 2019 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9041981)
Vrouwen die teveel tetteren. Maar ook waar redelijk wat kilo's teveel aanhangen, daar pas ik meteen voor.

²
toch die kilo's ... de rest hangt ervan af wat ze te zeggen hebben, en hoe schoon ze juist zijn. :p

raar maar waar, hoe knapper ze zijn, hoe inschikkelijker ik ben, dan kan ik zelfs tegen een beetje labiliteit. :D

Vrijheideerst 11 juni 2019 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9042005)
²
toch die kilo's ... de rest hangt ervan af wat ze te zeggen hebben, en hoe schoon ze juist zijn. :p

raar maar waar, hoe knapper ze zijn, hoe inschikkelijker ik ben, dan kan ik zelfs tegen een beetje labiliteit. :D

U had nog goed overeengekomen met Marilyn Monroe. ;-)

kojak 11 juni 2019 10:50

@Anna, '...een vrouw met te kleine of juist te grote borsten...' : afgekeurd... :lol:

Eduard Khil 11 juni 2019 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9042006)
U had nog goed overeengekomen met Marilyn Monroe. ;-)

die was, naar hedendaagse normen, een vette koe :lol:

Eduard Khil 11 juni 2019 10:50

ik mis de optie "vrouwen die niet willen gaan werken voor mij zodat ik kan thuisblijven en niets doen" :lol:

Vrijheideerst 11 juni 2019 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9042010)
die was, naar hedendaagse normen, een vette koe :lol:

Ze had me kunnen krijgen.

Maar wat een labiel, gestoord en verslaafd mens was dat toch. Lees er haar "antics" op haar filmsets maar eens over na.

Men zegt zelfs dat ze mee verantwoordelijk is voor de zware hartaanval die Clark Gable het leven kostte in 1960. EN ze maakte Laurence Olivier zot, niet op de manier die je zou denken. :?8O

Anna List 11 juni 2019 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9042009)
@Anna, '...een vrouw met te kleine of juist te grote borsten...' : afgekeurd... :lol:

dat is me (allebei) nog nooit overkomen :p ... dan is er al wel een andere reden. :lol:

Universalia 11 juni 2019 11:02

Citaat:

Dat is uw volste recht.

Maar de reden voor de anonieme enquête stond er bij kwestie van de 'kerk' wat in het midden te gouden mocht het zo zijn zoals ik schreef.

Zipper 11 juni 2019 11:26

Citaat:

Wie wat denkt zijn onze zaken niet, en doet hier helemaal niet terzake. Tenzij je absoluut moet weten wie je desgevallend voor strontzak kunt uitschelden.

fox 11 juni 2019 11:42

Domme vrouwen. Ze mag nog zo lekker zijn, als ze dom is zou ik het niet langer dan 1 maand volhouden. Nadat je ze een maand alle hoeken van de kamer hebt laten zien, moet je er uiteindelijk ook eens mee beginnen babbelen en dan stopt het natuurlijk.

Dikke vrouwen. Los van het feit dat het fysiek absoluut onaantrekkelijk is, is het ook een teken van het ontbreken van elke vorm van karakter. Stop verdomme met eten en ga naar de fitness. Met zo iemand wil je toch geen kinderen zeker, wat voor rolmodel is dat.

Anna List 11 juni 2019 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9042070)
Domme vrouwen. Ze mag nog zo lekker zijn, als ze dom is zou ik het niet langer dan 1 maand volhouden. Nadat je ze een maand alle hoeken van de kamer hebt laten zien, moet je er uiteindelijk ook eens mee beginnen babbelen en dan stopt het natuurlijk.

Dikke vrouwen. Los van het feit dat het fysiek absoluut onaantrekkelijk is, is het ook een teken van het ontbreken van elke vorm van karakter. Stop verdomme met eten en ga naar de fitness. Met zo iemand wil je toch geen kinderen zeker, wat voor rolmodel is dat.

just, die was ik nog vergeten.

vrouwen die nog kinderen willen. :p

Henri1 11 juni 2019 12:06

Te grote uiers.

Bach 11 juni 2019 12:33

Een van de betere enquêtes hier.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be