Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Van knollen komen pollen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24896)

Het Skill Effect 24 november 2004 22:34

Van knollen komen pollen

Welke rijm (met een beat en origineel) heeft jou voorkeur in de topic "Van koetjes komen Kalfjes"?

Je vindt ze vanaf pagina 21, maar ik wil ze ook wel eens hieronder plaatsen indien gewenst.

De titels vind je alvast terug in de poll.

[size=1](Gewoon voor de nieuwsgierigheid ;-) )[/size]

jOOSt 25 november 2004 14:05

Blokkiller en de Bloksabotage vond ik goed. Maar kan je echt rappen?

nou nou 25 november 2004 19:09

Poll?? :silly:

Het Skill Effect 25 november 2004 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Poll?? :silly:

Ik heb mijn topic gisteren vroegtijdig beëindigd en ik dacht dat die nog niet verschenen was.

Blijkbaar staat 'm er toch en ik weet niet of ik er nog een poll op kan zetten.

SethMoN 25 november 2004 23:10

Hey Skill, geen zin om een groepje op te richten? Enigste voorwaarde is dat we rappen in ons dialect;-) .

jOOSt 26 november 2004 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Hey Skill, geen zin om een groepje op te richten? Enigste voorwaarde is dat we rappen in ons dialect;-) .

Origineel zeg! Zeg, Skill, ik heb hier nog een beat voor je: Blo(c)k Rocking Beats van de Chemical Brothers. :lol:

SethMoN 26 november 2004 10:44

Yep ik weet het, u moet weten dat ik gisterenavond wat te diep in het glas gekeken heb (mix van Karmeliet Triple, Quintine en Moinette werden me fataal). Aan deze met alcohol gemarineerde euforie kwam vanochtend een abrupt einde:hondogen:

Tzuvar Raemborr 26 november 2004 10:55

Citaat:

Yep ik weet het, u moet weten dat ik gisterenavond wat te diep in het glas gekeken heb (mix van Karmeliet Triple, Quintine en Moinette werden me fataal). Aan deze met alcohol gemarineerde euforie kwam vanochtend een abrupt einde:hondogen:

tsss, zo midden in de week :p

SethMoN 26 november 2004 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
tsss, zo midden in de week :p

Yep ik weet het Tzuvar, een ware schande. Nu, het gebeurt zelden dat ik in de week eens op stap ga, maar heimwee hebbende naar die glorierijke studentenperiode in Gent, kon ik het eens niet laten. Die befaamde donderdagavonden ook hé...

Tzuvar Raemborr 26 november 2004 12:09

Citaat:

Yep ik weet het Tzuvar, een ware schande. Nu, het gebeurt zelden dat ik in de week eens op stap ga, maar heimwee hebbende naar die glorierijke studentenperiode in Gent, kon ik het eens niet laten. Die befaamde donderdagavonden ook hé...

Verooit, 't es guu, meur zie dagget noewet nimier doe, é menneke! ;)

Het Skill Effect 26 november 2004 20:26

Citaat:

We hadden een groepje genaamd "Kingsizesmokingmojoslim" en verkochten we toch vele demo's via ons eigen netwerk.
Dat was ook in puur dialect, plat Maasmechels.

Te gekke tijd en toffe bende "Maasfonk Ridders"

Maar omdat ieder is gaan werken, trouwen en sommigen kregen kinderen, is't niet verder uiggegroeid.

Maar rap gerust mee! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be