![]() |
Mensen met migratieachtergrond sturen dit jaar 490 miljard euro naar familie
Mensen met migratieachtergrond sturen dit jaar 490 miljard euro naar familie.
Citaat:
|
Citaat:
Als one-percenters kunnen we ons daar maar moeilijk een beeld van vormen denk ik. |
en weg uit onze economie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die komen ons pensioen niet betalen hoor, die sturen ons pensioen op naar het buitenland.
|
Ik hoorde trouwens ook dat ze bij 11.11.11 niet wisten in hoeverre dat opgestuurde geld uit uitkeringen kwam.
Natuurlijk weten ze dat niet en mochten ze het wel weten dan zouden ze het niet zeggen. |
Citaat:
Dat ze onze pensioenen zouden komen 'betalen' (eerder afpakken) dat was een zware leugen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef mijn geld aan de rijken.
![]() |
Citaat:
Dan hebben die mensen tenminste ook iets en hoeven ze niet naar hier te emigreren. :) |
Mocht ik familie in grote nood hebben aan de andere kant van de wereld, ik zou hen ook helpen. Genereus helpen.
De vraag van waar zij die centen haalden, van werken of van profiteren, dat is een tweede discussie. |
![]() Agenda 2030 / GLOBAL COMPACT FOR MIGRATION OBJECTIVE 20: Promote faster, safer and cheaper transfer of remittances and foster financial inclusion of migrants... En neen, de reguliere ontwikkelingshulp wordt niet afgeschaft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
God is een dief dus, lijkt mij sterk dat. :? Onderstaande, een tekst waar over nagedacht kan worden? ![]() p.s. Dat men overal ten velde zomaar kan- en mag gaan werken is gekoppeld aan het open grenzen beleid waar ik persoonlijk nooit fan van geweest ben en ik van mening ben dat men daar andere regeltjes had moeten voor maken, dat het tot op bepaalde hoogte nog wel kan dat mensen in een ander land kunnen gaan werken, maar niet zo gemakkelijk meer als het er nu aan toe gaat en eigenlijk volksverhuizingen aanmoedigt. Ik wist niet dat ik een zoon had? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Get a life. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be