Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Mensen met migratieachtergrond sturen dit jaar 490 miljard euro naar familie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248999)

Universalia 16 juni 2019 11:19

Mensen met migratieachtergrond sturen dit jaar 490 miljard euro naar familie

Mensen met migratieachtergrond sturen dit jaar 490 miljard euro naar familie.

Citaat:

Mensen met migratieachtergrond sturen dit jaar 490 miljard euro naar familie: "Cruciale hulp voor ontwikkelings?*landen"
De levendige bewijslevering dat het altijd en altijd maar om geld draait?

Het Verzet 16 juni 2019 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9045765)

Vooral als ge zo goed als niks hebt, zoals de meesten in die landen.
Als one-percenters kunnen we ons daar maar moeilijk een beeld van vormen denk ik.

Vette Pois(s)on 16 juni 2019 11:53

en weg uit onze economie

Universalia 16 juni 2019 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9045786)
Vooral als ge zo goed als niks hebt, zoals de meesten in die landen.
Als one-percenters kunnen we ons daar maar moeilijk een beeld van vormen denk ik.

Ik ga er alvast géén inhoudsanalyse over beginnen.

reservespeler 16 juni 2019 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9045787)
en weg uit onze economie

Dat is het ergst van alles.

Hypochonder 16 juni 2019 16:36

Die komen ons pensioen niet betalen hoor, die sturen ons pensioen op naar het buitenland.

Hypochonder 16 juni 2019 16:38

Ik hoorde trouwens ook dat ze bij 11.11.11 niet wisten in hoeverre dat opgestuurde geld uit uitkeringen kwam.

Natuurlijk weten ze dat niet en mochten ze het wel weten dan zouden ze het niet zeggen.

Universalia 16 juni 2019 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9045907)
Die komen ons pensioen niet betalen hoor, die sturen ons pensioen op naar het buitenland.

Wat had u gedacht?

Dat ze onze pensioenen zouden komen 'betalen' (eerder afpakken) dat was een zware leugen.

daiwa 16 juni 2019 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9045909)
Ik hoorde trouwens ook dat ze bij 11.11.11 niet wisten in hoeverre dat opgestuurde geld uit uitkeringen kwam.

Natuurlijk weten ze dat niet en mochten ze het wel weten dan zouden ze het niet zeggen.

Die willen autochtonen discrimineren.

Citaat:

11.11.11: ‘Regering moet kosten voor geldtransfers migranten verlagen’
https://www.standaard.be/cnt/dmf2019...u1DdpU3YLtcun4

reservespeler 16 juni 2019 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9045909)

Ik geef daar niets aan.

Universalia 16 juni 2019 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9046053)
Ik geef daar niets aan.

In het verleden wel eens een gift aan gedaan maar na dit alles is dat gedaan punt :|

Dadeemelee 16 juni 2019 20:36

Ik geef mijn geld aan de rijken.

kojak 16 juni 2019 21:02

Citaat:

Laat dat nu juist een heel goede zaak zijn. :thumbsup:
Dan hebben die mensen tenminste ook iets en hoeven ze niet naar hier te emigreren. :)

De schoofzak 16 juni 2019 21:38

Mocht ik familie in grote nood hebben aan de andere kant van de wereld, ik zou hen ook helpen. Genereus helpen.

De vraag van waar zij die centen haalden, van werken of van profiteren, dat is een tweede discussie.

Stultitiae 17 juni 2019 00:31

Agenda 2030 / GLOBAL COMPACT FOR MIGRATION

OBJECTIVE 20: Promote faster, safer and cheaper transfer of remittances and foster financial inclusion of migrants...

En neen, de reguliere ontwikkelingshulp wordt niet afgeschaft.

Guinevere 17 juni 2019 09:06

Citaat:

Nee, het draait om rizq. De wereld is ook globalistischer geworden, he. Vroeger ging uw zoon misschien werken in de stad, nu kan het al in een ander land zijn (zeker als je uit een ontwikkelingsland afkomstig bent). God voorziet de mensen, o.a. met het geld van andere mensen.

geertvdb 17 juni 2019 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9046244)
Nee, het draait om rizq. De wereld is ook globalistischer geworden, he. Vroeger ging uw zoon misschien werken in de stad, nu kan het al in een ander land zijn (zeker als je uit een ontwikkelingsland afkomstig bent). God voorziet de mensen, o.a. met het geld van andere mensen.

Kan uw god andere mensen niet van geld voorzien van zijn eigen geld? Uw god is toch almachtig? kan hij zelf geen geld bijdrukken?

Universalia 17 juni 2019 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9046244)

Het is gewoon 'slim' in elkaar gezet dat men het geld van de EU komt stelen, blijkbaar begrijpen politici dat om de één of andere duistere reden nog steeds niet.

God is een dief dus, lijkt mij sterk dat. :?

Onderstaande, een tekst waar over nagedacht kan worden?

p.s.

Dat men overal ten velde zomaar kan- en mag gaan werken is gekoppeld aan het open grenzen beleid waar ik persoonlijk nooit fan van geweest ben en ik van mening ben dat men daar andere regeltjes had moeten voor maken, dat het tot op bepaalde hoogte nog wel kan dat mensen in een ander land kunnen gaan werken, maar niet zo gemakkelijk meer als het er nu aan toe gaat en eigenlijk volksverhuizingen aanmoedigt.

Ik wist niet dat ik een zoon had? ;-)

Guinevere 17 juni 2019 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 9046258)
Kan uw god andere mensen niet van geld voorzien van zijn eigen geld? Uw god is toch almachtig? kan hij zelf geen geld bijdrukken?

Uw geld is Zijn geld.

Guinevere 17 juni 2019 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9046313)
Het is gewoon 'slim' in elkaar gezet dat men het geld van de EU komt stelen, blijkbaar begrijpen politici dat om de één of andere duistere reden nog steeds niet.

God is een dief dus, lijkt mij sterk dat. :?

Onderstaande, een tekst waar over nagedacht kan worden?

p.s.

Dat men overal ten velde zomaar kan- en mag gaan werken is gekoppeld aan het open grenzen beleid waar ik persoonlijk nooit fan van geweest ben en ik van mening ben dat men daar andere regeltjes had moeten voor maken, dat het tot op bepaalde hoogte nog wel kan dat mensen in een ander land kunnen gaan werken, maar niet zo gemakkelijk meer als het er nu aan toe gaat en eigenlijk volksverhuizingen aanmoedigt.

Ik wist niet dat ik een zoon had? ;-)

Bla bla bla, jij kan toch echt zagen. En dat voor een man.

Get a life.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be