![]() |
Waar knapt u op af bij een man?
Wajaw,
Waar knapt u op af bij de zoektocht naar een man? Zie poll. Maar belangrijker... is deze negatieve ingesteldheid wel goed en ook een breekpunt voor u? Voor het overige weet ik niet of ik mezelf hier (alleen) mee bezig moet houden. Want ik heb al een man en bij ons wordt praktisch de hele familie en vriendenkring bij de zoektocht naar een partner betrokken. |
op t feit dat t een man is, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
|
Citaat:
Ik dacht iets gelijkaardig bij die andere "vrouwen"topic. Eigenlijk moet je toch ook een vrouwenhater zijn om zo'n topics aan te maken. En zwaar gefrustreerd. :lol: |
Oeps, ben precies nog wat opties vergeten.
Damn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alez, zoeken... gewoon een of andere brabe jongen verleiden, he: om mijn vingers winden, in mijn klauwen werken, enz |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwen met je neef dus zoals men in onderontwikkelde landen doet ? Wie wil er nu inteelt mongooltjes op de wereld zetten als kinderen uit zo een huwelijk ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, ik persoonlijk knap af als hij goedkope cadeaus geeft.
Oh, en ook als hij mij als lustobject ziet. |
Waar knapt u op af bij een man?
Ik zoek niet naar mannen.
Denk je soms dat dit een homofielen forum is of zo ? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok misschien wel een beetje gevochten maar vrij?? :-P Ik wil helemaal niet vrijgevochten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwen met een neef is halal en beter dan helemaal niet trouwen. Dit is de theorie, en als er nog steeds moslims zijn die dat willen doen, mij niet gelaten dus, maar zelf heb ik het niet gedaan of hoeven te doen etc. En trouwen met een eerstegraads gerelateerde neef vergroot enkel het risico op mismaakte kinderen. Dat wil niet zeggen dat al je kinderen zo gaan zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be