![]() |
Waar kickt u op bij de zoektocht naar een man ??
Waar kickt u op bij de zoektocht naar een man ??
|
Hij moet "mannelijk" zijn, er mannelijk uitzien dus, hij moet proper zijn (!), hij mag zich niet superieur voelen, no macho for me dus of het komt ni goed :lol:
Verder mag hij wel grappig zijn , ook graag dat hij mij van tijd tot tijd eens verrast - en neen, niet met cadeau's ofzo en zeker niet met bloemen- maar gewoon mij eens spontaan mee uitneemt. Op een doodgewone avond bv; dat hij zegt: komaan NN, we gaan straks nekeer lekker eten/ cinema/ bowling/ romantische wandeling .....etc doen. |
En wa' mee carnaval , a's die zich verkleed a's vraaw :-o ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
al de rest is gewoon voorbereiding hang nu niet de flauwe bees uit, en zeg gewoon dat ik gelijk heb 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij moet vooral heel veel geld hebben denk ik. De rest is bijzaak.
|
Stoer, groot, een beetje gespierd, tattoos en vooral ne metalhead en teddybeer zijn. Liefst van het type dat u oppakt en tg de muur smakt tijdens stomende sex. En ast ff kan ook nog nen biker. En dierenliefhebber.
Anders, geen schijn van kans. 8-) :roll: Duh, stereotieper kan niet. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
De schaamluis? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Als schoenenverkoper |
De zoektocht an sich natuurlijk.
Net als naar de snoepwinkel gaan als kind, en mogen kiezen uit al dat lekkers. Eens je keuze gemaakt, is de 'kick' immers weg omwille van al dat lekkers dat je hebt laten liggen. :-P |
Citaat:
Of toch op die van Xenofon? :lol: |
Citaat:
Of is het alleen maar in de broek dat er iets aan het groeien is. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen geven graag gemengde signalen. Hij moet stoer zijn maar toch ook een beetje zacht. Hij moet stout en rebels zijn maar toch ook wel lief. Sorry dames, ofwel ga je voor de Zwarte Ridder ofwel voor mr Nice Guy. Tenzij je valt voor Dr. Jeckyll & mr. Hyde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be