![]() |
Na de epc-waarde, de mobi-score de leefbaarheidsscore
Die leefbaarheidsscore bestaat nog niet, maar wij gaan hem hier in mekaar steken.
Vertel ons uw positieve en uw negatieve elementen. - nabijheid van een kerk met klokkengelui om het half uur: -5 punten - nabijheid van een moskee die niet druk bezocht wordt: -5 punten - nabijheid van een moskee die druk bezocht wordt: -10 punten. - nabijheid van een gewoon café: +5 punten - nabijheid van café met gezellig terras: +15 punten |
Dus lawaai tot laat in de avond is +15 ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar jaar terug is een familielid verhuisd naar de rand van Gent, waar het moeilijk parkeren is.
We gaan er nu veel minder op bezoek. Makkelijk parkeren in de dichte buurt van de woning: +5 punten. |
Minstens 95 % blank, +20 !
|
De Vlaamse Bouwmeester pleit voor een hogere belasting voor huizen met een slechte mobiscore. Hebben jullie nog een dwangbuis over?
|
Sinds ik in Tervuren woon is de leefbaarheidsscore er met 45 punten gedaald.
Maar vraag me niet waarom.... 8O |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Na een weekje slaan ze een praatje, en zegt die Turk tegen die Vlaming dat het eigenlijk wel spijtig is dat die Vlaming zijn huis minder waard is. Hoe dat, vraagt die Vlaming. Ja, ik woon niet naast een Turk hé. |
Citaat:
Alsook voor de groene medemens. Nog meer voor de groene medemens. Jouw voorstel wordt uitgesloten (met dank aan de nieuwe wind van Van Grieken). |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Geen buur in de buurt + 500 punten
|
Citaat:
Geen gelovigen in de gemeente ook +1000 punten |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be