![]() |
Bange Belgicisten beginnen meertalig te zweren
De schrik voor de Vlaamse onafhankelijkheid zit er duidelijk in bij de Belgicisten en de Franstaligen.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nen~a29c535cb/ Zelfs Franstaligen die heel hun leven nooit de moeite gedaan hebben om één woord Nederlands te leren of te spreken ,beginnen nu plots hun eed ook in het Nederlands en zelfs het Duits af te leggen .:roll: Spijt komt echter altijd te laat . De Vlaamse onafhankelijkheid is niet meer tegen te houden :-) |
Citaat:
Hahaha, de Vlaam heeft nog veel centjes om uit te delen. En zal nog tot ver in de toekomst buigen voor de echte bazen van het land. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Te veel Vlamingen willen met Vlaanderen niets te maken hebben. |
Citaat:
En tegen dat de Vlaming eindelijk wakker wordt is het al lang te laat. En denk je dat honderdduizenden buitenlanders die gaan binnenkomen in de toekomst echt wakker liggen van een onafhankelijk Vlaanderen? |
Citaat:
|
zij die er toe doen, de grote mannen van de PS bvb, doen dat nog altijd mooi eentalig hoor :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is voor iedereen duidelijk dat die 43% België hebben verzwakt. Er zijn barsten in de funderingen. Wat niet wil zeggen dat de boel onvermijdelijk in elkaar zal storten, maar het gaat niet goed met België. |
Citaat:
om dan later de kleinste pensioenen van West-Europa te trekken. Wie dat weet ,stemt onmiddellijk voor de Vlaamse onafhankelijkheid. |
Citaat:
Die zijn blijkbaar in God gerust. |
Citaat:
Dat weet men toch al jaren? |
Citaat:
Vele Vlamingen zijn erg verwonderd als men hen dit vertelt en hebben daar nog nooit over nagedacht. Maar als je hen het letterlijk zo zegt ,vallen ze bijna van hun stoel van verbazing en heeft de N-VA of het VB er alweer een kiezer bij. |
Citaat:
Ik heb het circus afgezet want ik dacht: zovéél leugenaars heb ik nog nooit bezig gezien tijdens een eedaflegging. Met een goed boek de tuin in was véél aangenamer. :-D |
Het is een jammere vaststelling maar veel Vlamingen zijn gewoon nuttige idioten en lamme goedzakken.
|
Citaat:
Maar ja, een volk genezen van eeuwenlange indoctrinatie gebeurt nu eenmaal niet één, twee, drie... al hoewel het steeds meer en meer mensen met de dag inzien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eed in twee of in drie talen afgelegd?
Ik heb er een paar gehoord die dat deden. En heel wat meer die dat probeerden. Maar schromelijk faalden. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be