![]() |
Hoe goed ken jij de Bijbel?
https://www.topixblackbeat.com/quiz-result/18829
Durf je deelnemen aan deze (lange) quiz? Mijn score was 84%. JVDB krijgt een beroerte :lol: |
83%
Bij Elijah was ik te rap. ‘Go like Elijah’ maar ik heb wel een paar keer gegokt. En die namen in het Engels helpen ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat is het verschil tussen een dove en een pigeon? |
Citaat:
Wetenschappelijk is er geen verschil. Dove is een woord dat het Engels heeft overgenomen van Noorse talen terwijl pigeon is overgenomen uit het Frans. In de regel zal mn "pigeon" gebruiken bij een stadsduif en "dove" als het gaat om een witte duif of een duif die wordt gebruikt als prijsbeest. |
Niets om fier op te zijn Elio....Dergelijke sprookjesboeken zijn, over de eeuwen heen, de oorzaak van heel veel geweld en miserie.
|
Citaat:
Het staat iedereen vrij om die verhaaltjes ernstig te nemen of niet. Het kan evengoed gevaarlijk zijn om echt te geloven in een Kracht in het universum waaruit je kan tappen om een jedi te worden. |
Citaat:
|
De bijbel was dat niet iets als Genesis 1:1 "In den beginne was er niets en dat is uiteindelijk ook nog ontploft!"
Of was dat van 'Moeder de Gans?' "En zij leefden véél en hadden lange kinderen!!" |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft niks met geloof te maken. |
76%. 'k Wist trouwens niet dat er een onderscheid was tussen "dove" en "pigeon".
|
Citaat:
|
87%, wel wat moeten gokken, en soms ook "bij eliminatie" omdat 1 van de antwoorden eerder absurd leek.
Maar der moet toch iets blijven hangen zijn van mijne catechismus indertijd. |
89% :-D Ik heb dan ook wat hulp gekregen hierboven van de geburen hé
|
Citaat:
|
Citaat:
|
71% PhD level begot :eggface:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be