Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Bejaarde man zwaargewond na aanrijding door fietser in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249089)

Universalia 22 juni 2019 14:31

Bejaarde man zwaargewond na aanrijding door fietser in Antwerpen

Ik verschiet er niet van.

Fietsers is tegenwoordig bijna alles toegelaten en zij maken er in de meeste gevallen ook handig gebruik/misbruik van.

Geen idee of het in bovenstaand geval iets van die aard was.

Dat zal verder onderzoek moeten uitwijzen.

Maar toch zie je fietsers soms tegen enorm hoge snelheden voorbij vlammen, komende uit alle mogelijke richtingen, van de straat.

In sommige gevallen is het uitrijden van een garage opletten geblazen. :roll:

Bobke 22 juni 2019 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9051783)

Fietsers is tegenwoordig bijna alles toegelaten en zij maken er in de meeste gevallen ook handig gebruik/misbruik van.

Maar toch zie je fietsers soms tegen enorm hoge snelheden voorbij vlammen, komende uit alle mogelijke richtingen, van de straat.

En dan beschouwen we ze als zwakke weggebruiker.

fred vanhove 22 juni 2019 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9051783)

Wel ik geef U volkomen gelijk. In Brussel valt dat nog mee maar verleden week was ik in Antwerpen en mijn vriend moest me twee keer pas op toeroepen. Ze komen de dag van vandaag omzeggens van alle kanten tegelijk.
Je parkeert uw auto stapt uit maar verwacht U niet dat tussen de huizen en de weg nog eens een fietspad loopt waar ze voorbijvlammen.
Het is straks voor een voetganger nog gevaarlijker dan met de auto's.
Toen ik nadien met hem zelf naar het centrum fietste ( met e-bikes) vlamde hij overal door. We hebben overal voorrang zei hij. Ik zag meermaals de automobilisten zich verschieten. Ik vond het al bij al niet zonder gevaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be