Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Prins Filip prijst echtgenote tijdens handelsmissie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24909)

Raf 25 november 2004 07:29

Prins Filip prijst echtgenote tijdens handelsmissie

Citaat:

[size=4]"Mathilde en ik zijn erg complementair", zegt Filip[/size]

wo 24/11/04 - De handelsmissie die prinses Filip en prinses Mathilde begeleiden in China, is halfweg. Het prinsenpaar en de meer dan 350 zakenlui hebben na Peking ook Shanghai bezocht. Het verblijf in de stad werd afgesloten met een gala-avond.

De prins en de prinses hadden vandaag elk een ander programma. Terwijl Filip op bezoek was in bedrijven, bracht Mathilde een visite aan een instelling voor gehandicapten en aan de universiteit.

Filip zette de verdiensten van zijn echtgenote in de verf. "De zakenlui dringen erop aan dat ze blijft meekomen op de missies. We zijn erg complementair", zei de prins.

Het verblijf in Shanghai werd afgesloten met een gala-avond. Er was aandacht voor twee belangrijke exportproducten van ons land, Belgische mode en diamant. De luxegoederen werden gepresenteerd op een défilé.
Bron: vrt-nieuws.net

Ondanks de aanwezigheid van die racistische rolstoelduwster maakt België toch nog eens een mooie indruk in het buitenland. Dat is niet in het minst de verdienste van onze lieve prinses en toekomstige koningin.

:belgievl:

ancapa 25 november 2004 07:33

ze heeft met haar stokjes niet in haar oog gestoken... proficiat ! :lol: :lol: :lol:

of was het in de wielen van die ene rolstoel :BIG:

jan hyoens 25 november 2004 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ondanks de aanwezigheid van die racistische rolstoelduwster maakt België toch nog eens een mooie indruk in het buitenland. Dat is niet in het minst de verdienste van onze lieve prinses en toekomstige koningin.

:lol: dat dumbo en zijn geit eerst eens een goede indruk maken in Vlaanderen begot!

Gargamel 25 november 2004 09:38

Te gek voor woorden,afschaffen die middeleeuwers of de guillotine op

Geertje 25 november 2004 09:38

Filip zette de verdiensten van zijn echtgenote in de verf. "De zakenlui dringen erop aan dat ze blijft meekomen op de missies. We zijn erg complementair", zei de prins.

Dat zal wel. Dan kunnen de twee debieltjes tesamen op uitstap gaan en kunnen de zakenlui zich met de serieuze zaken bezig houden.

Knuppel 25 november 2004 09:41

Keeping up appearence.

Ties te oop dad de scone scijn nied bedriekt.

jan hyoens 25 november 2004 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Dat zal wel. Dan kunnen de twee debieltjes tesamen op uitstap gaan en kunnen de zakenlui zich met de serieuze zaken bezig houden.

Ik denk dat vermits onze fluppe daar meer interesse zal hebben voor de chinese jongentjes (den elio zal spijt hebben dat hem niet meekon!) dat ons matil nu ze albert niet heeft om haar te troosten dan maar troost zal zoeken bij de aanwezige belgen! Wedden dat ze volgende keer alleen mee mag gaan?

Tegendradigaard 25 november 2004 09:49

Ik krijg spontaan tranen in de ogen....

Tegendradigaard 25 november 2004 09:50

tussen ons gezegd en gezwegen Raf is het niet erg dat die jongen zich niet heeft kunnen outen zoals het hoort...

Hans1 25 november 2004 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
:lol: dat dumbo en zijn geit eerst eens een goede indruk maken in Vlaanderen begot!

Alsof uw behangersclub wel een goede indruk zou maken. :?

Tegendradigaard 25 november 2004 11:24

Zouden we die schipper naast Mathilde niet tot keizer kunnen kronen ... ?

Voor mij nog een extra lading koekendozenromantiek astemblief...

Geertje 25 november 2004 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Dat doet er mij aan denken. Tijdens mijn bezoek aan het koninklijk paleis vorige zomer viel het mij op dat sommige kamers een goeie beurt konden verdragen. Zo te zien hebben de royalties niet veel tijd of goesting of weten ze niet wat werken is, om die kamers eens deftig te herbehangen of te schilderen.

Philips Inc. 25 november 2004 11:32

Ik vind het stuitend dat het traditionele rollenpatroon (man doet de serieuze, harde zaken (business), de vrouw de zachte (charity)) door deze kliek van elite-profiteurs nogmaals in verf wordt gezet.

Waar blijven de feministen en progressieven?

Philips Inc. 25 november 2004 11:33

Citaat:

Als het aan mij afhangt kan je dat toekomstige weglaten ...

jan hyoens 25 november 2004 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

1 miljoen Vlamingen vinden van wel!

De rechtvaardige rechter 25 november 2004 11:44

Wat een marteling voor morel met de prins mee op reis moeten gaan.

Pieter de Coninck 25 november 2004 11:46

Mathilde en ik zijn erg complementair", zegt Filip
Ze heeft zijn batterijen verwisseld. Nu kunnen ze weer duracell konijntje spelen.

nadine 25 november 2004 11:49

Citaat:

[size=4]"Mathilde en ik zijn erg complementair", zegt Filip[/size]

Ik denk wel dat hij weet waarover hij spreekt ;-)

Ik zou mij eerder zorgen maken had hij gezegd:
[size=4]"Elio en ik zijn erg complementair" ;-)[/size]

nadine 25 november 2004 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaamsbelang1
Wat een marteling voor morel met de prins mee op rijs moeten gaan.

Om samen reistaarten te eten?

Geertje 25 november 2004 11:55

China is het land van de rijst, zodus geven woordspelingen nog iets extra. Wat van onze prins dom en onze prinses nogdommer niet kan gezegd worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be