Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Brussel wil sans-papiers een opleiding en job geven. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249110)

Universalia 24 juni 2019 13:29

Brussel wil sans-papiers een opleiding en job geven.

Brussel wil sans-papiers een opleiding en job geven maar krijgt forse kritiek.

Iemand die er van verschiet dat het forse kritiek krijgt? Ik niet. :|

Actiris wil mensen zonder papieren aan werk helpen.

Ik ben het niet altijd eens met wat Mevr. De Block zegt of doet maar in dit geval kan ik haar géén ongelijk geven daar wat Actiris wil doen niets anders is dan collectieve regularisatie.

Mensen zonder papieren/illegalen dient men gelijk terug huiswaarts te sturen.

Ik stel mij bij deze de vraag, welke gekken denken dat uiteindelijk uit, om sans-papiers en anderen die in ons land niet moeten zijn toch maar binnen te blijven halen? :| :roll: :|

Vette Pois(s)on 24 juni 2019 13:38

linkse wereldverbeteraarsbende op de kosten van een ander

Mindset 24 juni 2019 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9053089)

Ik ben het niet altijd eens met wat Mevr. De Block zegt of doet maar in dit geval kan ik haar géén ongelijk geven daar wat Actiris wil doen niets anders is dan collectieve regularisatie.

Ik stel mij bij deze de vraag, welke gekken denken dat uiteindelijk uit, om sans-papiers en anderen die in ons land niet moeten zijn toch maar binnen te blijven halen? :| :roll: :|

Het voornemen verbaast mij niet. Het is geen onbelangrijk potentieel electoraal voor de PS in 2024.

Sneaky 24 juni 2019 14:16

Laten we een referendum organiseren:

Actiris vs Air Francken

metten 24 juni 2019 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9053135)
Laten we een referendum organiseren:

Actiris vs Air Francken

metten 24 juni 2019 16:27

Citaat:

Als je als illegaal je bevelen om het land te verlaten steeds weggooit of lang genoeg onder de radar kan blijven bestaat de kans dat je vroeg of laat toch geregulariseerd wordt. Er zijn in het verladen al drie grote regularisaties geweest, en de vierde is op komst als dat spelletje doorgaat.

marie daenen 24 juni 2019 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 9053212)
Als je als illegaal je bevelen om het land te verlaten steeds weggooit of lang genoeg onder de radar kan blijven bestaat de kans dat je vroeg of laat toch geregulariseerd wordt. Er zijn in het verladen al drie grote regularisaties geweest, en de vierde is op komst als dat spelletje doorgaat.

Het is toch duidelijk dat ze meer en meer de wil van de bevolking aan hun laars lappen...

Freddie 24 juni 2019 16:31

Citaat:

Voka, Unizo,... Lonen van 1 Euro per uur zoals in Roemenië, Bulgarije...

marie daenen 24 juni 2019 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 9053216)
Voka, Unizo,... Lonen van 1 Euro per uur zoals in Roemenië, Bulgarije...

En de hele linkse politiek correcte kliek... Waarom maken die dan daar zoveel reclame voor???

Hypochonder 24 juni 2019 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9053217)
En de hele linkse politiek correcte kliek... Waarom maken die dan daar zoveel reclame voor???

Die zien die instroom als een mogelijkheid om boven de kiesdrempel te blijven.

Zucht 24 juni 2019 16:41

Voordeel is natuurlijk dat degenen die nu in Vlaanderen zitten allemaal naar Brussel zullen trekken.

metten 24 juni 2019 17:13

Citaat:

Reeds begin februari – dus zowat een half jaar geleden – bond het Vlaams Belang de kat de bel aan en stelde Brussels Vlaams Belang fractievoorzitter Dominiek Lootens in het Brussels Parlement hierover vragen aan minister Gosuin (werkgelegenheid) en minister-voorzitter Vervoort. Gevraagd naar de wettelijkheid van dit initiatief stelde de Brusselse minister-president toen onomwonden, en we citeren uit het verslag van de zitting van 15/2/2019: “Het is niet mogelijk, dus het zal niet gebeuren.”
Bron: website Vlaams Belang.

En na de verkiezingen willen zij het toch uitvoeren!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be