![]() |
Koen Geens: “Bouw gevangenis van Haren zit op veilig”.
Koen Geens: “Bouw gevangenis van Haren zit op veilig”.
Citaat:
Ik denk dat er hier politici zijn die de 7 werken van barmhartigheid een beetje te letterlijk nemen. De hongerigen spijzen De dorstigen laven De naakten kleden De vreemdelingen herbergen De zieken verzorgen De gevangenen bezoeken De doden begraven p.s. Was er laatst eens geen sprake van dat men bepaalde gevangenen in hun eigen land(en) hun straf zou laten uitzitten en ze geen kans meer te geven om nog voet aan de grond te zetten in ons land? Dat 'idee' is vrij snel een doofpotactie geworden of zie ik dat weer maar eens verkeerd? :| |
Citaat:
|
Citaat:
dat zijn jobs voor die gasten en daar is plek genoeg ver buiten de steden, +zijn we er gelijk vanaf als vlaanderen ooit onafhankelijk word |
Citaat:
|
Citaat:
Goed van Geens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat werk van barmhartigheid over gevangenen: ik heb vroeger geleerd dat het bevrijden was, en niet bezoeken.
Dat werd uitgelegd als het bevrijden van kristenen die door ongelovigen gevangen waren omwille van hun christelijk geloof. Cfr de kruistochten. Iemand? En over het onderwerp: - eindelijk dat ze kunnen beginnen bouwen - er moet veel meer capaciteit komen, maar niet noodzakelijk allemaal superzwaar beveiligd. Een gevangene die geen maatschappelijk gevaar met zich brengt als hij ontsnapt, mag gerust in een simpele instelling met zeer weinig bewaking geplaatst worden. Als hij toch ontsnapt, dan kan men hem terug pakken en in een 'echt' gevang steken. Zo'n gevangenis-light kan ingericht worden in vb. een vleugel van een klooster. Een cipier is dan genoeg om te checken of iedereen nog aanwezig is. |
Citaat:
Ik bedoel: iemand die een appel uit een etalage steelt of een lustmoordenaar/verkrachter ... er is verschil. |
Citaat:
Een doodrijder kan zowat bijna vrijgesproken worden !! Een foutje in de belastingbrief , doodstraf !! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be