![]() |
Voor een sterke samenwerking tussen Vlaams nationalistische partijen en Rusland
Poetin slaat nagels met koppen over heel wat onderwerpen, in het bijzonder over Merkels asiel en migratiebeleid.
In de campagne maakte Franken nogal veel kabaal over samenwerking met Rusland. Maar samenwerking met Rusland is een goede zaak. Vladimir Poetin is een groots leider met wie de Vlaams nationalisten heel wat standpunten delen, zeker met Vlaams Belang, maar ook in een aantal punten met NVA. Ik roep dan ook Tom Van Grieken en Bart Dewever op om in de toekomst meer naar het oosten te kijken dan naar het westen, waar ondanks Trump, het liberale vergif hele samenlevingen heeft vergiftigd. https://sceptr.net/2019/06/poetin-me...le-vergissing/ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Spam |
Citaat:
Als ik niet beter wist, dacht ik dat deze draad voor te lachen was... Kunt ge niet terug over Willy Sommers beginnen?:roll: |
Verrader.
|
Poetin zegt op heel wat thema's exact dezelfde dingen als Vlaams Belang en hij is geen vriend van het ultra liberaal-progressieve Belgische regime.
|
Citaat:
Uiteraard lopen VB types achter zoiets aan. |
Citaat:
Rusland is een deel van Continentaal Europa. |
Citaat:
enkel bondgenoten die haar belangen kunnen dienen. En als de Russen de Vlaamse onafhankelijkheid steunen , is Rusland onze bondgenoot. |
Citaat:
Bravo Witte: bulls eye! |
Kleine volkeren zouden steeds beducht moeten zijn voor imperialistische mogendheden.
|
Citaat:
Ik hoor sommige linkiwinkies en groensels ook soms juiste dingen zeggen, maar dat betekent niet dat ze juist bezig zijn. (of consequent, wat een beetje een ziekte is bij hun) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moge hij krijgen wat hem toekomt. Niet meer of minder. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo dictatuur. Het regime hier moet zeker geen lessen geven aan de Russen met hun ondemocratische cordon sanitaire en hun zwak onverkozen staatshoofd. Geef mij maar een sterk leider die voluit gesteund wordt door het volk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be