Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Voor een sterke samenwerking tussen Vlaams nationalistische partijen en Rusland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249167)

Max van Dietschland 28 juni 2019 20:05

Voor een sterke samenwerking tussen Vlaams nationalistische partijen en Rusland

Poetin slaat nagels met koppen over heel wat onderwerpen, in het bijzonder over Merkels asiel en migratiebeleid.

In de campagne maakte Franken nogal veel kabaal over samenwerking met Rusland. Maar samenwerking met Rusland is een goede zaak. Vladimir Poetin is een groots leider met wie de Vlaams nationalisten heel wat standpunten delen, zeker met Vlaams Belang, maar ook in een aantal punten met NVA.

Ik roep dan ook Tom Van Grieken en Bart Dewever op om in de toekomst meer naar het oosten te kijken dan naar het westen, waar ondanks Trump, het liberale vergif hele samenlevingen heeft vergiftigd.

https://sceptr.net/2019/06/poetin-me...le-vergissing/

Max van Dietschland 28 juni 2019 20:08

Citaat:

“De liberale notie veronderstelt dat niets moet gedaan worden. Dat migranten kunnen moorden, plunderen en verkrachten met straffeloosheid omdat hun rechten als migranten moeten beschermd worden”, zo liet Poetin nog optekenen in The Financial Times. Maar “elke misdaad moet zijn straf krijgen. De liberale idee is achterhaald geworden. Het is in conflict gevallen met de belangen van de overgrote meerderheid van de bevolking.”
Straffe taal en 100% de waarheid !

Zephyrkaos 28 juni 2019 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056528)
Poetin slaat nagels met koppen over heel wat onderwerpen, in het bijzonder over Merkels asiel en migratiebeleid.

In de campagne maakte Franken nogal veel kabaal over samenwerking met Rusland. Maar samenwerking met Rusland is een goede zaak. Vladimir Poetin is een groots leider met wie de Vlaams nationalisten heel wat standpunten delen, zeker met Vlaams Belang, maar ook in een aantal punten met NVA.

Ik roep dan ook Tom Van Grieken en Bart Dewever op om in de toekomst meer naar het oosten te kijken dan naar het westen, waar ondanks Trump, het liberale vergif hele samenlevingen heeft vergiftigd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056531)

Spam

geertvdb 28 juni 2019 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056528)

Vooral hoe dat Putin minderheden is Rusland zoveel autonomie geeft en het zelfbeschikkingsrecht der volkeren respecteert!

Als ik niet beter wist, dacht ik dat deze draad voor te lachen was...

Kunt ge niet terug over Willy Sommers beginnen?:roll:

Tavek 28 juni 2019 22:08

Verrader.

Max van Dietschland 28 juni 2019 22:43

Poetin zegt op heel wat thema's exact dezelfde dingen als Vlaams Belang en hij is geen vriend van het ultra liberaal-progressieve Belgische regime.

Tavek 28 juni 2019 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056615)
Poetin zegt op heel wat thema's exact dezelfde dingen als Vlaams Belang en hij is geen vriend van het ultra liberaal-progressieve Belgische regime.

Putin is een personencultus achtige dictator.

Uiteraard lopen VB types achter zoiets aan.

Nr.10 29 juni 2019 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9056619)

Het is niet goed om mee te gaan in het spelletje van de Amerikanen en de Britten.

Rusland is een deel van Continentaal Europa.

Witte Kaproen 29 juni 2019 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9056603)
Verrader.

Een land heeft geen vrienden ,
enkel bondgenoten die haar belangen kunnen dienen.

En als de Russen de Vlaamse onafhankelijkheid steunen ,
is Rusland onze bondgenoot.

Jay-P. 29 juni 2019 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9056745)
Een land heeft geen vrienden ,enkel bondgenoten die haar belangen kunnen dienen.En als de Russen de Vlaamse onafhankelijkheid steunen ,is Rusland onze bondgenoot.

...En idiote uitspraken zoals hier bewijzen de stupiditeit van de flamingante historiek vanaf honderd jaar geleden.
Bravo Witte: bulls eye!

Elio di Supo 29 juni 2019 10:54

Kleine volkeren zouden steeds beducht moeten zijn voor imperialistische mogendheden.

DewareJakob 29 juni 2019 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056531)

Ook al zijn sommige van zijn uitspraken juist, zijn beleid is dat daardoor niet.
Ik hoor sommige linkiwinkies en groensels ook soms juiste dingen zeggen, maar dat betekent niet dat ze juist bezig zijn. (of consequent, wat een beetje een ziekte is bij hun)

vlijmscherp 29 juni 2019 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9056639)
Het is niet goed om mee te gaan in het spelletje van de Amerikanen en de Britten.

Waarom zou hen dat tot betere bondgenoten maken?

Max van Dietschland 29 juni 2019 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9056619)

Uiteraard lopen VB types achter zoiets aan.

Het Russische staatshoofd is verkozen, ons staatshoofd niet :twisted:

Tavek 29 juni 2019 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9056639)

Rusland is onze vijand.

Tavek 29 juni 2019 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056866)

En als hij niet verkozen geraakt, geraakt hij nog verkozen.

parcifal 29 juni 2019 15:10

Citaat:

Verrader.

Inderdaad,bij deze staat Max Van Dietschland nu gebeokstaafd als volksverrader.

Moge hij krijgen wat hem toekomt. Niet meer of minder.

parcifal 29 juni 2019 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9056866)

De ridiculiteit van deze post zal de eeuwen overleven ongetwijfeld. Ik dacht dat enkel baby's zo naïef waren.

Max van Dietschland 29 juni 2019 15:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Verrader.

Max van Dietschland 29 juni 2019 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9056894)
En als hij niet verkozen geraakt, geraakt hij nog verkozen.

Russen konden perfect kiezen voor de kandidaat van de LDPR, de communistische partij. Er was zelfs een liberale kandidate Ksenia Sobtsjak.
Hoezo dictatuur.

Het regime hier moet zeker geen lessen geven aan de Russen met hun ondemocratische cordon sanitaire en hun zwak onverkozen staatshoofd.
Geef mij maar een sterk leider die voluit gesteund wordt door het volk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be