![]() |
Waarom Wouter Beke wel minister én parlementslid mag zijn.
Waarom Wouter Beke wel minister én parlementslid mag zijn.
Citaat:
Waarom? ![]() |
Citaat:
De beslissingen rond de cummul partijvoorzitter, minister, burgemeester en onderhandelaar liggen bij de partijraad. Daarnaast is hij ook nog echtgenoot en vader Hij is dus in de eerste plaats hij die daarover beslist. Vraag mij wel af hoe hij zo veel belangrijke tijdrovende functie tegelijk goed kan uitvoeren. Een normale mens heeft het al moeilijk om gezin en werk deftig te kunnen combineren. |
Citaat:
|
straf markske
|
Beke, faliekant gebuisd als partijvoorzitter mag nu nog eens ministerke gaan spelen. Kwestie van hun resterende kiezers nog eens in het gezicht te spuwen zodat ze de volgende keer zeker niet meer op CD&V zullen stemmen.
|
Citaat:
Maar hij is en blijft wel een grote verliezer en zakkenvuller. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe groter de kans op overlopers naar N-VA of VB. Laat Beke maar rustig verder doen ,hij is goed bezig :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie anders had er nog zin? Wie heeft er nog genoeg politieke ervaring? CD&V ligt in de touwen, en er is een ferme scheuring in de partij, met De Crem - Bogaert aan de ene kant, en de gezichten van de beweging.net aan de andere kant. Ik zie het alleen maar verder de dieperik ingaan, en als ze niet opletten, zie ik nog een VU-scenario aankomen, met 2 nieuwe partijen volgens bovenstaande ideologieën... |
Citaat:
|
Citaat:
Wie is er nog over, wie wil er nog? |
Citaat:
Ze moesten die ministerpost maar aan een andere partij geven, ze hebben de verkiezingen ten slotte zwaar verloren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat we de komende 12 maand nog geen uitzicht hebben op een regering, dan is het toch maar normaal dat er op een gegeven moment niet meer wordt herverdeeld, maar dat iemand die opstapt wordt vervangen... |
Citaat:
Ik denk ook niet dat hij het zelf als een beloning ziet hoor. Er is niemand anders die wil, en als voorzitter heeft hij binnenkort ook afgedaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be