![]() |
PVDA'er verbijsterd over 14.000 euro loon.
PVDA'er verbijsterd over 14.000 euro loon.
Citaat:
|
Wie aan de vetpotten van la Belgique zit die zal niets tekort komen... Zelfs niet in het Brussels parlement. En de Vlamingen maar betalen.
|
Citaat:
Of worden die betaald met ander geld? |
Citaat:
|
Citaat:
En wie dit systeem op poten heeft gezet waarbij Brusselse "parlementsleden" dergelijke vergoedingen krijgen is eigenlijk een crimineel. DAT is la Belgique ten voeten uit. |
Citaat:
|
Hij kan nu een wetsvoorstel indienen om dat te veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Los van alle discussies over de hoogte van parlementaire vergoedingen: ik wantrouw mensen die iets hebben tegen geld verdienen.
|
Hij kan zich ook een goed doel uitzoeken en dat daar zijn teveel aan besteden???? Een paar beloftevolle wezen steunen in hun studie's bv???????
|
Citaat:
Ik vind dat het een vreselijk dramatische klank heeft het woord 'afdrachten'. Als ik het lees denk ik meestal gelijk aan 'schijndrachten'. Zouden zijn tegemoetkomingen aan de partij dan zo hoog liggen denkt u? :| |
Citaat:
Als het om geld gaat van de gemeenschap ligt het wel anders. Een fikse som gemeenschapsgeld ontvangen zonder een moer te presteren voor diezelfde gemeenschap , is diefstal. |
Citaat:
|
Citaat:
Naast bovenstaande zin zal men héél snel die eeuwige MAAR zien verschijnen. :| |
Van zodra de mensen wat verder gaan kijken dan hun neus lang is gaat de PVDA een schitterende toekomst tegemoet.
Zij die in een andere partij aan politiek doen zouden ik snel die wantoestanden zelf aanpakken. Komaan GROEN! en SPa, het is het moment! ![]() |
Citaat:
Mijn schoonvader was zo iemand. Zijn fiets, zijn duiven en een pintje bij de duivenmelkers. Meer moest het niet zijn. Prachtig toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er géén idee van want ik loop daar niet rond in de wandelgangen. ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be