Universalia |
30 juni 2019 20:19 |
Dalai Lama: Europa wordt “islamitisch of Afrikaans”.
Dalai Lama: Europa wordt “islamitisch of Afrikaans”.
Citaat:
Als de migranten niet vertrekken, zou Europa “islamitisch of Afrikaans” worden. Europa zou echter van de Europeanen zijn, aldus de Dalai Lama (foto) tegenover de BBC.
|
Lijkt mij een vrij logische redenering.
De Dalai Lama zou willen dat Europa Europees zou blijven.
Wij ook maar de volksverhuizingen zijn nog steeds géén halt toegeroepen geweest, integendeel.
Citaat:
“Neem ze [de migranten] op, help hen, leid ze op, maar uiteindelijk zouden ze hun eigen land moeten ontwikkelen. Ik denk dat Europa van de Europeanen is”, verklaarde de geestelijk leider van de Tibetanen. Is hij nu ook een “nazi”, “racist” of “vreemdelingenhater”?
|
Neen hij is géén Nazi en totaal geen racist wel is hij is iemand die het bij het rechte eind heeft.
Als Europa er geen werk van maakt de volksverhuizingen (lees: legers) een halt toe te roepen dan zal de EU er aan ten onder gaan.
Ook wist de Dalai Lama op te merken:
Citaat:
“Een beperkt aantal is in orde, maar heel Europa zal eventueel een islamitisch of Afrikaans land worden – onmogelijk.”
|
En daar kan ik de brave man ook géén ongelijk in geven.
Erger dan "Het paard van Troje" is het de migrantencrisis die de EU treft.
Onze kinderen en kleinkinderen zetten zich in voor het milieu maar zij beseffen niet dat er een véél groter probleem achter de hoek schuilt en dat is de migratiestroom.
Het is zoals de Dalai Lama zei: zorg, opleiding geven maar wel terugsturen daarna.
|