![]() |
Federale: 6 maand in lopende zaken. Wat denk je ervan?
Ik persoonlijk heb er niks van gemerkt behalve dat er geen ruzie meer is in de regering.
Keep up the good work. |
![]() |
Citaat:
NVA-CD&V-VLD ... PS-Ecolo-CDH :x Edit: premier Hilde Crevits :lol: |
Citaat:
Politiek gesproken zou een zoet broodje nu het politieke 'laatste avondmaal' zijn van BDW. |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is eerder wat er mogelijk is zonder de N-VA...en wat daarvan de gevolgen zullen zijn. Het verwondert mij totaal niet dat jij niet gedacht hebt aan die mogelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
En gelijk hebben ze. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl jullie weer aan het zeveren zijn en opinies verkondigen tegen en voor moet ik toch nog eens benadrukken dat ook onze landbouw naar de kloten gaat. Dat staat niet in de pers natuurlijk. Voor een maand terug voorspelde ik een nieuwe droogteperiode. Staat natuurlijk ook niet in de gazetten. Daar zijn ze te stom voor om alle elementen; die oorzaak vormen van het fenomeen; samen te voegen en voorspellingen te doen. En terwijl ze hier volop blijven dagdromen is men in Nederland al begonnen om maatregelen te nemen tegen de droogte. Hier in dit apenland weten ze natuurlijk nog van niks. Geen tijd! Zakken vullen gaat voor alles. Het alarm zal pas weer afgaan als ze het hier in een Hollands dagblad zullen lezen. Trouwens op dit forum wordt er ook alleen maar commentaar gegeven op zaken die in de gazet stonden. Eigen meningen hebben hier in dit land geen enkele waarde. Dan vraagt men steeds bewijzen van hetgeen men zelf heeft waargenomen of meegemaakt. Praat van seniorennet dus nietwaar Panda? Als het niet door een of andere idioot wordt gepubliceerd zijn het altijd leugens. :lol: |
Citaat:
Di Rupo heeft nochtans zélf de aanzet geven waardoor Michel op federaal niveau een anders samengestelde regering vormde. Het was OOK Di Rupo die ervoor zorgde dat alle verkiezingen samenvielen. Je weet toch met welke bedoeling dat was? De partij die bij de grootste verliezers van de verkiezingen hoort levert vandaag de Europese president. Fantastisch toch dat soort democratie? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er tonnen peren gratis werd uitgedeeld omdat Rusland een eitje pelt met de EU heeft er ook in gestaan. De problemen van de Belgische boeren en de Limburgse fruittelers is een ver van mijn bed show voor de groten der aarde in de EU. Inde EU hebben ze de handen vol met het verdelen van topjobs. Dat begrijp je toch? Mogen we nu verder zeveren over het onderwerp van deze draad? De regering in lopende zaken waarin geen ruzie meer gemaakt wordt omdat het daar één en al stoelendans is, en de eendracht zonder de N-VA er van af druipt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be