![]() |
Hoe viert U de Vlaamse Feestadg 11 juli ?
1. Ik bezat me met Carapils.
2. Met duurdere alcohol, Belgium bier of ga bourgondisch eten. 3. Ik drink zwart-gele gezonde sapjes. 4. Ik vier mijn Vlaamsheid. 5. Ik vier mijn Nieuw-Vlaamsheid. 6. Ik herdenk 1302 met één minuut stilte. 7. Ik hang mijn tricolore uit. 8. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw uit. 9. Ik hang een andere vlang uit. ( specifieer). 10. Ik ga in afzondering in een Brussels frituur. 11. Ik trek naar Antwerpen voor Vlaanderen Feest. 12. Niet anders dan een zomerdag. 13. Ik veeg mijn gat met gasboetes. 14. Ik verbrand de Vlaamse Leeuw, pis erop of gebruik het als keukendweil. 15. Een dag van rouw en vasten. 16. Ik wens dat het regent 11/7. 17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. 18. Ik ga bij buren, familie of kennisen. 19. Ik verbrand mijn Volksunie lidkaart. 20. Prins Laurent for president. Deze enquête zal permanent open blijven. Meerdere antwoorden geven is mogelijk. Als je bedenkingen hebt over de keuze-opties waarder ik jouw feedback. LangLeveVlaanderen ! |
Ik ga Liesbeth Homans een zoen geven.
|
Citaat:
|
Ik hou een minuut stilte voor al die zure oprispingen van de kabouters.
|
Ik verheug mij op de komende Vlaamse onafhankelijkheid.
|
Citaat:
Liesbeth Homans (N-VA): ‘Aan alle mensen die hadden gehoopt dat ik erin zou blijven: helaas!’ |
Citaat:
|
Niet. Ik heb twee vergaderingen in de voormiddag en een lunch bij Bianchin.
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
En ik kan het niet direct een Vlaamse overwinning noemen. Ook het Graafschap Namen en vele ridders uit het huidige Waals Brabrant vochten aan de juiste zijde. Er vochten trouwens veel Franstaligen aan Vlaamse zijde. Willem van Gulik was ook niet direct een Vlaming. En de prijs die Vlaanderen daarna mocht betalen valt zeker niet te negeren. |
Citaat:
Hoe krijgt ge het voor elkaar? |
Citaat:
maar hier in Vlaanderen wel hoor.:-) |
In de dag op het terras boekskes lezen, misschien gras afrijden en 's avonds trappist en malt met chips en een goede film.
Gewone dag dus. |
Ik kraak een fles corpinnat.
|
Citaat:
De nachtmerrie van de Belgicisten. |
Citaat:
Denk je dat D-day ook enkel een dag van triomf en glorie was voor de Amerikanen en Engelsen. |
Citaat:
En nu jij? |
dubbel
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be