![]() |
Open-VLD burgemeester verbiedt Vlaams Leeuw op de Muur van Geraardsbergen
2 Bijlage(n)
Bart De Valck;
"OPEN VLD-burgemeester Guido De Padt van Geraardsbergen Bijlage 110943 stuurt zijn "blauwe mannen" de Muur op om alle leeuwenvlaggen in beslag te nemen. Bijlage 110941 Alle andere vlaggen om de Tour te kleuren zijn toegelaten... .":roll: Wie twijfelt er nu nog aan het feit dat de Ronde Van Frankrijk misbruikt wordt voor Belgicistische politieke recuperatie. De Open-VLD blijft de opvolger van de PVV;de Pest Voor Vlaanderen. Waar wachten de laatste Vlaamsgezinde Liberalen nog op om over te lopen naar de Frorza Falndria. |
Nog 5 overlopers, Witte.
Alhoewel ik denk dat het over vijzen gaat |
Citaat:
|
Citaat:
er vlug veel meer dan 5 hebben,Paulus.:-) |
Citaat:
Let goed op ,daar hangt een enorme Vlaamse spandoek.:-) en daar heeft De Padt niets over te zeggen . |
Een anti-vodden aktie. :lol:
|
O-Vld ziet liever deze vlag dan die van de kruisvaarders.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige verwijzing van onze Kaproen, is de naam Bart De Valck, dat is die zeikerd die vroeger voorzitter was van de vendeliersclub VVB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lang leve belgie
de schande van europa |
Citaat:
|
Maar wie zegt dat het waar is? Fake news?
Bron graag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
hmm, als dat niet de fameuze muur is :-D kaproentje is echt ne hopeloze Leugenaar
het is niet omdat de mensen niet meer geinterissierd zijn in dat vlamms nationale gezever dat de burgermeester wat gezegd had over de vod in beslaag neemen beelden zijn van deze namiddag via HLN https://www.hln.be/sport/wielrennen/...rgen~af729843/ ik kijk al uit naar zijn reactie maar ik ken ze al iets met verzet, weerstand en fiere vlamingen die zich niet laten doen door n belgicistiche buurgermeester etc :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be